تصاویری از گلکسی تب S6 به همراه دوربین دوگانه درز کرد

4997c64096dc687d1109b76cd62fc238
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به تازگی شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت پرچم دار می‌باشد، از آنجایی که پیش از این شاهد گلکسی تب S4 بودیم انتظار داشتیم که این تبلت با نام S5 معرفی شود. با این حال سامسونگ تصمیم گرفته است که شماره ۵ را از دست بدهد و به طور مستقیم به ۶ برسد. بنابراین ما امروز شاهد تصاویر زنده‌ای از گلکسی تب S6 هستیم که شما می‌توانید آن ها را در زیر مشاهده کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

همانطور که در تصویر بوت این دستگاه نمایان است نام گلکسی تب ۶ تاییده شده و درست است. این تبلت اندروید پای را اجرا می‌کند، هر چند که طی هفته‌های آتی دستگاه های گوگل اندروید ۱۰ Q را تجربه خواهند کرد. با این حال تمام دستگاه های پرچم داری که از سوی سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال منتشر خواهند شد داراری اندروید ۹ به پایین هستند.

انتظار می‌رود گلکسی تب S6 یکی از قدرتمندترین و بهترین تبلت هایی باشد که تاکنون توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است. این تبلت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ (آخرین تراشه‌ی اسنپدراگون) مجهز خواهد بود و از یک رم حداقل ۶ گیگابایتی میزبانی خواهد کرد. این در حالی است که S4 تنها تراشه‌ های اسنپدراگون ۸۳۵ تا ۸۴۵ را تجربه کرده است. گلکسی تب S6 دارای یک نمایشگر ۱۰ اینچی خواهد بود و مدل پایه‌ی آن دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی است که به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی بیشتر می‌آید.

گلکسی تب S6 دارای یک قلم استایلوس خواهد بود

یکی از ویژگی های S6 پشتیبانی از یک قلم استایلوس است که بر روی پنل پشتی آن قرار می‌گیرد. این قلم توسط نیروی مغانطیسی درون شیاری که برای آن آماده شده است نگه داشته می‌شود و در حین ماندن در آنجا شارژ می‌شود! چرا که S Pen قرار است از بلوتوث پشتیبانی کند. شاید بتوان گفت یکی از جذابترین قابلیت های این پرچم دار همین باشد.

گلکسی S6 به همراه دوربین دوگانه می‌آید

یکی دیگر از شایعاتی که درمورد S6 وجود دارد وجود یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی آن است که تا به حال در هیچ یک از تبلت های سامسونگ شاهد آن نبودیم و هنوز هم تایید نشده است، با این حال شما می‌توانید دوربین دوگانه را در تصویر منتشر شده از دستگاه مشاهده کنید. ممکن است سامسونگ تصمیم گرفته باشد این کار را با S6 آغاز کند؟ در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی کانفیگ دوربین این دستگاه در دسترس نیست.

گلکسی تب S6 قرار است در دو نسخه‌ی فقط وای فای و وای فای در کنار LTE عرضه شود که شما می‌توانید مطابق با نیاز خود آن ها را خریداری کنید، علاوه بر این سامسونگ در کنار این تبلت یک صفحه کلید جانبی را عرضه می‌کند.

زمان عرضه‌ این دستگاه همگام با نوت ۱۰ تخمین زده می‌شود

شایعات حاکی از آن هستند که این تبلت به زودی و در کنار گلکسی نوت ۱۰ عرضه خواهد شد، با این حال هیچ تاریخی به طور رسمی برای عرضه‌ی این دستگاه منتشر نشده است. گلکسی تب S6 در رنگ های خاکستری، آبی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار