آغاز پیش فروش گلکسی نوت ۹ سامسونگ

af0e6e8a7c805935cc9569a8f21c13f5
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آغاز پیش فروش گلکسی نوت ۹ سامسونگ

شرکت سامسونگ  پیشتر تصمیم گرفت پس از مدت ها جدیدترین اسمارتفون از سری گلکسی نوت را به نام گلکسی نوت ۹ معرفی کند . گوشی هوشمندی که در بخش طراحی تفاوت بسیاری با گلکسی نوت ۸ نداشته اما در بخش سخت افزاری، اس پن و برخی قسمت های دیگر شاهد گوشی هوشمند انقلابی هستیم.

به تازگی شرکت کره ای پیش فروش اسمارتفون پرچمدار جدید خود را در برخی مناطق از جمله هند، ایالات متحده و چندی دیگر آغاز کرده است. با آغاز پیش فروش عرضه بزودی انجام می گیرد.

پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ می تواند عملکرد پردازشی و گرافیکی بالایی داشته باشند. گذشته از آن حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی سرعت بوت را در این گوشی هوشمند افزایش می دهد و افراد می توانند بازیها را با سرعت بیشتری اجرا کنند. یکی از نکته های جالب توجه گلکسی نوت ۹ حافظه داخلی پرظرفیت است. به شکلی که سامسونگ این گوشی هوشمند را در سه مدل ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می دارد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی در کنار یک کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی را فراهم می آورد. با این حساب می توان گلکسی نوت ۹ را اولین گوشی هوشمند یک ترابایتی دانست. همچنین یکی دیگر از ارتقاهای چشمگیر صورت گرفته باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری پرظرفیت است و می تواند یک روز کامل را دوام بیاورد.

blank

اما آنچه گلکسی نوت ۹ را کاملا متفاوت از قبل می سازد قلم اس پن ارتقایافته است. در قلم جدید قابلیت بلوتوث فراهم شده و افراد می توانند به تصویربرداری، تغییر عکس، تغییر موسیقی یا کنترل آن و چندی دیگر بپردازند. همچنین شاهد افزوده شدن دستیار هوشمند بیکسبی ۲ به این فبلت پرچمدار هستیم که در مقایسه با نسخه قبلی هوشمندتر است. سیستم صوتی استریو ویژگی بارز دیگر این گوشی هوشمند است و تجربه شنیدن موسیقی را جذاب تر می سازد.

در بخش دوربین از سنسور دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی و قابلیت تغییر دیافراگم بهره گرفته شده و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو قرار گرفته است. گفتنیست گلکسی نوت ۹ در بخش دوربین کاملا ارتقایافته می باشد.

 

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار