گلکسی اس ۱۰ نسخه‌ی ۵G با مشکل مواجه شد

046dc6e0d6a64000da38c39b77ba6cab
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هفته‌ی گذشته‌ نسخه‌ی جدید از گلکسی اس ۱۰ با پشتیبانی از اینترنت نسل ۵G در کره‌ی جنوبی عرضه شد، و همچنین قرار است در اویل ماه مه در ایالات متحده نیز عرضه شود.

اما این دستگاه برخی از مشکلات را به همراه داشته است، برای مثال برخی از کاربران این دستگاه مشکلاتی را درمورد اتصال اینترنت ۵G آن گزارش کرده‌اند. این دستگاه در دو نسخه‌ی LTE و ۵G عرضه شده است. دستگاهی که دارای پشتیبانی از ۵G است می‌تواند به اینترنت LTE نیز تبدیل شود.

گلکسی اس 10

موضوع اینجاست که کاربران می‌گویند هنگامی که این دستگاه ارتباط ۵G خود را از دست می‌دهد دیگر تلاشی برای اتصال دوباره‌ به آن نمی‌کند و به اینترنت ۴G متصل شده و با آن ادامه می‌دهد. در حال حاضر این مشکلی است که دارندگان این دستگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و برای اینکه بتوانند دوباره از اینترنت ۵G بهره ببرند مجبورند دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنند(که البته این راه حل ایده‌الی برای این مشکل نیست)!

در حال حاضر اطلاعات راجب اینکه شرکت سامسونگ چه راه حلی برای حل این مشکل دارد وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که این شرکت با عرضه‌ی یک به روز رسانی جدید برای این دستگاه مشکل آن را رفع خواهد کرد. همانطور که تا به حال به روز رسانی هایی را برای رفع مشکلات نرم افزاری این دستگاه شاهد بودیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار