کمپانی سامسونگ تولید سری گوشی‌های Galaxy J را متوقف کرد

4896f74b673fe4247570f956bd541eff
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مهم‌ترین ویژگی و یا بهتر است بگوییم سیاستی که شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند دارند این است که گوشی هوشمندی را طراحی و تولید می‌کنند که نیاز بازار است و براساس همان نیاز بازار تعداد تولید آن محصول و همچنین قیمت آن را تعیین می‌کنند. از این‌رو کمپانی سامسونگ نیز که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است متوجه شده در حال حاضر بازار نیازی به گوشی‌های هوشمند سری Galaxy J این کمپانی ندارد و به گوشی‌هایی پیشرفته‌تر با امکانات و قابلیت‌های بیشتری نیاز دارد از این‌رو تصمیم گرفته است از امروز به بعد تولید این سری از گوشی‌های هوشمند خود را برای همیشه متوقف سازد.

البته باید اشاره کنیم که منظور از توقف تولید سری گوشی‌های سامسونگ Galaxy J این نیست که سامسونگ هیچ جایگزینی را برای این سری از گوشی‌های هوشمندش ندارد چراکه کمپانی مذکور همیشه هوشمندانه عمل می‌کند و در این زمینه نیز تصمیم گرفته است این سری از گوشی‌های هوشمند خود را با سری گوشی‌های Galaxy A ترکیب کند.

این تغییر رویه غیرقابل پیش‌بینی بود چراکه خود این کمپانی نیز قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد دست به چنین روش جدید در بخش بازاریابی خود بزند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار