شرکت AMD از سری جدید پردازنده‌های توکار خود با عنوان R1000 رونمایی کرد

5c9f1dc0ee54d93f5570fe8b716f176a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت AMD از سری جدید پردازنده‌های توکار خود با عنوان R1000 رونمایی کرد

کمپانی AMD به تازگی تراشه‌های Ryzen Embedded  سری  R100 خود را رونمایی کرده است. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش کمپانی آتاری اعلام کرده بود که قصد دارد از نسل جدید کنسول‌های بازی خود با نام Atari VCS که از پردازنده جدیدی برخوردار است رونمایی کند این کمپانی تاکید کرده بود که نسل جدید کنسول‌های بازی‌اش با پردازنده جدید و فوق‌العاده‌ای که دارند انقلابی به پا خواهند کرد اما دقیقا به نام پردازنده‌ای که در کنسول‌های جدید این کمپانی استفاده شده است هیچ اشاره‌ای نکرد و حتی به نام کمپانی سازنده آن نیز اشاره نکرد.

اما به‌نظر این مسئله که نامی از پردازنده‌های سری جدید کمپانی AMD و حتی نامی از این کمپانی برده نشد، برای کمپانی AMD چندان خوشایند نبود از این‌رو خود این کمپانی اعلام کرد که یکی از پردازنده‌های جدید و قدرتمندش را در کنسول بازی جدید کمپانی آتاری مورد استفاده قرار داده است.

از آن‌جایی که تراشه‌های سری R1000 کمپانی AMD با استفاده از فناوری لحیم BGA عرضه خواهند شد امکان نصب آن‌ها بر روی مادربرد معمولی وجود ندارد بلکه قرار است از این سری پردازنده‌های AMD در دستگاه‌های کم‌مصرف نظیر کامپیوترِ گیمینگ دستی Smach Z، کنسول جدید آتاری با نام Atari VCS، ربات‌ها، بردهای تبلیغاتی دیجیتال، مصارف صنعتی، کلاینت‌های باریک و تجهیزات شبکه استفاده شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار