کمپانی ایسر پی ‌سی‌های قدرتمند سری ConceptD را معرفی کرد

db6bbb3f9f4cd722f6f7a5a3b52b048e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی ایسر نه‌تنها به تازگی لپ‌تاپ‌های سری ConceptD را معرفی کرده است بلکه PC‌های این سری را نیز معرفی کرد. اولین مدل از پی‌ سی‌های قدرتمند سری ConceptD، پی سی ConceptD 900 است. این پی سی به حدی قدرتمند است که می‌توان آن را یک کامپیوتر کاملا رده بالا دانست چراکه در آن از رم ۱۹۲ گیگابایتی استفاده شده است حتی حافظه داخلی این دیوایس نیز بی‌نظیر است چراکه این امکان وجود دارد تا رم آن را ۱۹۲ گیگابایت و همچنین حافظه آن را تا ۶۰ گیگابایت ارتقا داد. درواقع کمپانی ایسر برای اینکه کاربران امکان ارتقای رم این پی سی را داشته باشند ۱۲ اسلات حافظه برای این پی سی در نظر گرفته است.

علاوه‌بر این باید اشاره کنیم که پی سی ConceptD 900 دارای کارت گرافیک انویدیا است که این کارت گرافیک فوق‌العاده قادر است ۹۹ درصد از طیف رنگی RGB را پوشش دهد. جالب است بدانید کارت گرافیک استفاده شده در این پی سی قادر است تا از استاندارد رنگ پایتون نیز پشتیبانی کند. هسته‌های پردازشی این پی سی را دو پردازنده Xeon Gold اینتل تشکیل می‌دهند که در مجموع ۴۰ هسته پردازشی به حساب می‌آیند. قیمت این دیوایس برابر با ۲۰ هزار دلار است.

پی سی دیگری که کمپانی ایسر آن را معرفی کرده است ConceptD 500 است که از پردازنده Core i9 اینتل برخوردار است. رم این کامپیوتر را نیز می‌توان تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار