مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی ایسر رونمایی شد

38a04b51a02e18b9c74b536545c77b59
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی ایسر جدیدترین مانیتور خود را رونمایی کرده است که ۴۳ اینچ می‌باشد. مانیتور ۴۳ اینچی کمپانی ایسر، CG437K P نام دارد که نرخ رفرش آن برابر با ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر، یک مانیتور فوق‌العاده قدرتمند است که شما را با قابلیت ۴K UHD روبه‌رو می‌کند. علاوه‌بر این از کیفیت بسیار بالایی در نمایش محتویات برخوردار است چراکه حداکثر رزولوشن آن برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است.

خبر خوب برای گیمرهایی که از پلتفرم پی سی برای اجرای بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کنند این است که این مانیتور از تکنولوژی AdaptiveSync برخوردار است از این‌رو گیمرها نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و با تماشای بازی‌ها در رزولوشن فوق‌العاده بالا نهایت لذت را ببرند. علاوه‌بر تمامی ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی که این نمایشگر ۴۳ اینچی ایسر دارد باید به پورت‌های بی‌نظیری که در این نمایشگر استفاده شده است اشاره کنیم، این پورت‌ها شامل: HDMI، USB-C و DisplayPort است. تعداد پورت‌های HDMI در این دیوایس برابر با ۳ عدد و سایر پورت‌ها نیز برابر با یک عدد می‌باشد.

بیشتر مانیتورهایی که از قابلیت HDR برخوردار هستند، روشنایی برابر با ۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهند اما این مانتیور کمپانی ایسر که مجهز به این قابلیت است قادر است تا روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه دهد که واقعا ویژگی فوق‌العاده‌ای است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر ایسر سنسوری است که در آن استفاده شده است این سنسور وظیفه تنظیم میزان نور نمایشگر را برعهده دارد به‌گونه‌ای که میزان نور نمایشگر را متناسب با نوری که در اتاق وجود دارد تنظیم می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار