تاریخ عرضه کروم بوک ۱۳ ایسر مشخص شد

8d14112c580dceb4475328a3b6e99b19
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاریخ عرضه کروم بوک ۱۳ ایسر مشخص شد

شرکت ایسر را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده لپتاپ و دیگر دستگاه ها در این زمینه دانست که تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این شرکت اخیرا طی ماه می محصولات کروم بوک جدیدی را معرفی کرده و اگرچه چند ماهی از معرفی کروم بوک ۱۳ می گذرد به تازگی تایوانی ها تاریخ عرضه و قیمت محصول خود را اعلام کرد. دو مدل Chromebook 13 و Chromebook Spin 13 در ماه سپتامبر روانه بازار می شود.

هر دو مدل از بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن ۲۲۵۶*۱۵۰۴ پیکسلی IPS با نسبت تصویر ۳:۲، پد لمسی با پوشش گوریلاگلس برخوردار هستند. Chromebook 13 یک نوت بوک سنتی با قیمت ۶۴۹ دلاری می باشد که از پیکربندی چون پردازنده Core i3 اینتل، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می برد.

مدل Chromebook Spin 13 کروم بوک هیبریدی با لولای ۳۶۰ درجه بوده که می توان آن را در حالت های مختلف به کار گرفت. نسخه پایه این لپتاپ با پردازنده i3، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۷۴۹ دلار به فروش می رسد. نسخه دوم با پیکربندی چون پردازنده i5، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی ۹۴۹ دلاری دارد. ایسر محصولات جدید خود را برای شرکت های تجاری در نظر گرفته که با هزینه ای مطلوب می توانند از لپتاپ های اقتصادی و کارآمد برخوردار شوند. این قیمت در مقایسه با کروم بوک هایی چون پیکسل بوک گوگل با قیمت ۹۹۹ دلار بسیار مناسب محسوب می شود.

پیش بینی می شود بزودی کروم بوک های بیشتری را از سوی ایسر و دیگر شرکت ها شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار