رونمایی ایسر از محصولات دسکتاپی سری ConceptD

c733bb1d2072d89f3221df3b8bb544e3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ایسر روز گذشته رویداد اختصاصی را در نیویورک برگزار کرد که در آن شاهد معرفی محصولات متنوعی از قبیل سیستم های دسکتاپی جدید ConceptD بودیم. این سری شامل نمایشگر، لپتاپ، سیستم های دسکتاپی و برخی دیگر می شود.

اما برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید تا جزئیات کامل درباره این محصولات را بدست آورید.

ConceptD 900 و ۵۰۰

شرکت ایسر در این رویداد دو سیستم دسکتاپی ورک استیشنی ConceptD 900 و ۵۰۰  را معرفی کرد که در کنار طراحی ساده از مشخصات سخت افزاری بزرگ بهره می برند. از جمله آنها باید به گرافیک Quadro RTX 6000 انویدیا که در جهت رندر اشکال و ایجاد مدل های سه بعدی به کار گرفته می شود. در حقیقت سری ConceptD برای خلاقان طراحی و ویرایشگر ویدئو طراحی شده تا بهترین ها را در این سیستم های دسکتاپی تجربه کنند.

انجام برنامه های ویرایش و طراحی Autodesk Arnold, Unreal Engine وREDCINE-X PRO در این سیستم های دسکتاپی به سرعت و سهولت انجام می گیرد.

ConceptD 900

ConceptD 900 سیستم قدرتمند ورک استیشنی است از پردازنده ۴۰ هسته ای اینتل ذئون و گرافیک Quadro RTX 6000 ، حافظه رم ۱۹۲ گیگابایتی و سیستم کولینگ نسل جدید بهره می برد. در حقیقت کانسپت دی ۹۰۰ یکی از قدرتمندترین و گران قیمت ترین سیستم های ایسر محسوب می شود.

طراحی ظاهری این سیستم ساده است اما درون آن سخت افزار فوق العاده ای تعبیه شده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. طراحی با پنل فنی در جلو و ساختاری ساده که به نظر قدرتمند نمی رسد اما بی نظیر است.

ConceptD 500

ConceptD 500 سیستم دسکتاپی با پردازنده نسل نهمی Core اینتل است که گرافیک Quadro RTX 4000 انویدیا نیز در کنار آن تعبیه شد. گذشته از آن پردازنده Core i9-9900K اینتل که از شش هسته برخوردار است، کانسپت دی ۵۰۰ را به یک سیستم قدرتمندی تبدیل کرد. این سیستم می تواند از ۴ نمایشگر ۵K همزمان پشتیبانی کند بدون آن که هیچ نقصی در عملکرد مشاهده شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار