پنجمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند، ۹ ساله شد

63655c091c6df6b3b33f620ee2bca32e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درحال حاضر جایگاه پنجمین تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند جهان به کمپانی شیائومی که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است اختصاص دارد. و حالا این کمپانی بزرگ ۹ ساله شده است.

این مسئله که کمپانی شیائومی در کمتر از یک دهه توانسته است جایگاه پنجمین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود بکند فوق‌العاده است. به‌گونه‌ای که با نیم‌نگاهی به فعالیت‌های این کمپانی از گذشته تاکنون و جایگاه فوق‌العاده‌ای که در حال حاضر بین تولید‌کنندگان ابرقدرت گوشی‌های هوشمند دارد می‌توان میزان پیشرفت چشم‌گیر این کمپانی را به راحتی نظاره کرد. اما سوال مهمی که در این زمینه ایجاد می‌شود این است که کمپانی شیائومی براساس چه اصولی توانسته است در کمتر از یک دهه به این میزان از موفقیت دست پیدا کند؟ در پاسخ به این پرسش لازم است اشاره کنیم به اساس و پایه کار کمپانی شیائومی هواوی که شامل ارائه قدرت بالا با قیمت پایین است. درواقع کمپانی شیائومی تمامی این سال‌ها بر این اساس گوشی‌های هوشمند باکیفیت اما به‌صرفه را طراحی و تولید کرده است تا درنهایت به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد رسیده است.

البته باید اشاره کنیم که زمینه فعالیت این کمپانی تنها محدود به طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند نمی‌شود بلکه این کمپانی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند به تولید مواردی مانند: هدفون، سیستم امنیتی، اسکوتر و حتی مسواک نیز می‌پردازد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار