آشنایی با ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R800 سامسونگ

375f3f7cd2cc98c28e52fbcbb82d817f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R800 سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های دیجیتالی محسوب شده که در سال های اخیر با افزوده گجت های دیگری به سبد محصولات خود توانسته مورد توجه طرفداران قرار گیرد.

در تابستان ۲۰۱۸ بود که این شرکت همراه با گلکسی نوت ۹ از ساعت هوشمند نسل جدید Galaxy Watch SM-R800 رونمایی می کند. ساعتی که شباهت نزدیک به Gear S3 داشته اما مشخصه هایی به مراتب بهتر برای آن در نظر گرفته شد تا تجربه کاربری خوبی برای طرفداران به ارمغان آورد.

این ساعت نه تنها طراحی اسپرتی داشته بلکه با قابلیت های تناسب اندام و ردیاب های کاربردی خود اجازه می دهد افراد ساعت ها از آن به عنوان گجت پوشیدنی تناسب اندام بهره گیرند.

ساعتی باکیفیت که نظر هر فردی را به خود جلب می کند و ویژگی های جالبی در کنار طراحی جذاب برای آن فراهم آمده است. در سال گذشته سامسونگ برند ساعت هوشمند خود را از Gear S به Galaxy Watch تغییر داده تا همراه با برخی محصولات دیگر، خانواده دستگاه دیجیتالی خود را با تحت برند گلکسی عرضه دارد.

از آنجایی که این برند شناخته شده تر از سایر برندهای گوشی سامسونگ است، بهتر بوده تا دیگر محصولات نیز با همین برند به فروش برسند. اگرچه صفحه نمایش این دستگاه دوار بوده و حاشیه فولادی دارد اما بندهای مختلفی را می توان که توسط شرکت های دیگر به تولید می رسد برای Galaxy Watch تهیه کرد. بندهایی که زیبایی این ساعت هوشمند را نسبت به نسخه اصلی دو چندان می سازد.

این ساعت هوشمند سامسونگ مشخصات کلیدی و قابل توجهی دارد که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۱.۳ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰*۳۶۰ پیکسلی، پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۷۶۰ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

با چنین مشخصه ها و ویژگی های ظاهری محصول سامسونگ یک مدل پوشیدنی بی نظیر است که می تواند تجربه کاربری خوبی را رقم زند.
جهت خرید این ساعت هوشمند با بهترین قیمت اینجا کلیک کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار