ورود گلکسی A71 5G به آمریکا

76f72394face3ff268c940a3c3b6b9af
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ورود گلکسی A71 5G به آمریکا

همانطور که می دانید بهره مندی از شبکه ۵G در گوشی های هوشمند یکی دیگر از المان های رقابتی برای برند های مختلف در این زمینه است. تا کنون شاهد رقابت بین برند های معتبری مانند گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و گوش هوآوی در زمینه کیفیت دوربین، صفحه نمایشگر و باتری بوده ایم . این کمپانی ها سعی داشته اند تا با تمام قوا مبارزان خود را وارد این میدان کنند. با وجود اینکه برخی از آن ها با عرضه پرچمداران و یا میان رده های خود به این موفقیت دست یافته اند اما جای خالی پشتیبانی از شبکه ۵G  در آن ها حس می شد. گویی کاربران دیگر در این موارد اشباع شده اند و حالا منتظر یک تغییر بزرگ در دنیای وب هستند. خبر مهم این است که گلکسی A71 5G از کمپانی سامسونگ توانسته این خلا را پر کند.

در ادامه بیشتر درباره این مدل از کمپانی سامسونگ می خوانید:

به گزارش سایت Gsmarena چندی پیش کمپانی سامسونگ اولین گوشی میان رده مجهز به شبکه ۵G را وارد آمریکا کرده است. می توان ادعا کرد که پیش از گلکسی ،A71 5G ارزان قیمت ترین گوشی هوشمندی مجهز به شبکه ۵G،One Plus 8  بود که کاربران آمریکایی می توانستند آن را خریداری کنند.

گفتنی است که نسخه جهانی گلکسی A71 5G مجهز به پردازنده Exynos 980 و اسنپ دراگون ۷۶۵ است. بنابراین شاهد ورود اولین دستگاه هوشمند با این پردازنده در معیت بهره مندی از شبکه ۵G در آمریکا هستیم. گلکسی A71 5G با قیمت مقرون به صرفه ۵۹۹ دلار در کمپانی های فروش در دسترس قرار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که نسخه فاقد قفل این مدل می تواند مورد استفاده کاربران آمریکایی قرار گیرد، اما نسخه دارای قفل آن در اواخر تابستان عرضه خواهد شد.

گلکسی A71 5G

جزیئیات بیشتر درباره گلکسی A71 5G

اسمارتفون گلکسی A71 5G به لحاظ صفحه نمایشگر ۶.۷ اینچ بوده و از نوع  AMOLED است. به لطف این نمایشگر حسگر اثر انگشت در پنل اصلی قرار گرفته. روزولوشن صفحه نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است که می تواند به راحتی وضوح تصاویر را تضمین کند. از دیگر ویژگی های صفحه نمایشگر می توان به محافظ آن یعنی گوریلا گلس ۳ اشاره کرد.

دوربین گلکسی A71 5G

دوربینی که برای گلکسی A71 5G در نظر گرفته شده یک دوربین چهار گانه است که دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل، دوربین عمق آن ۵ مگاپیکسل بوده و از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده و همچنین یک لنز  ۵MP ماکرو بهره مند است. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۳۲ مگاپیکسل بوده که در مقایسه با مدل ۴G آن  تغییرات چشمگیری نداشته است.

حافظه و رم

برای ذخیره سازی فایل ها، این مدل از سامسونگ دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته که این کمپانی برای آن دسته از کاربرانی که نیازمند به فضای ذخیره سازی بیشتر هستند، شیار کارت حافظه را برای ارتقاء آن در نظر گرفته است. کاربران می توانند تا ۱ ترابایت حافظه این دستگاه افزایش دهند.

ناگفته نماند که گلکسی A71 5G در دو نسخه ۶ . ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گلکسی A71 5G

باتری گلکسی A71 5G

باتری در نظر گرفته شده برای گلکسی A71 5G 4500 میلی آمپر است که می تواند به عنوان قلب تپنده این دستگاه ساعات بسیاری را همراه کاربر باشد. گفتنی است که این رقیب پر قدرت از شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سایر مشخصات

از دیگر مشخصات گلکسی A71 5G می توان به برخورداری آن از جک ۳.۵ میلی متری هدفون یاد کرد که در حال حاضر اغلب اسمارتفون های تازه وارد از آن بی بهره هستند. وزن این دستگاه نیز ۱۸۵ گرم بوده که در دسته بندی گوشی های سبک قرار می گیرد.

جمع بندی نهایی

کمپانی سامسونگ در نظر دارد که با ساخت گوشی های میان رده مجهز به شبکه ۵G فضای رقابتی جدید را بین برند های مطرح دیگر ایجاد کند. توجه داشته باشید که رونمایی از محصولات سری A سامسونگ که به این شبکه مجهز هستند، پیشتر در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی شد که سامسونگ وعده عرضه آن را داده بود، این کمپانی به وعده خود عمل کرد و در حال حاضر کاربران آمریکایی می توانند گلکسی A71 با پشتیبانی از شبکه ۵G  تهیه کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار