بررسی گلکسی J5 2016 سامسونگ

b4000ce6dee36df4a2732d63cb8f1954
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی گلکسی J5 2016 سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال محصولات جدیدی از اسمارتفون های خود را عرضه می دارد که هر یک در دسته خاص خود قرار می گیرند. این گوشی های هوشمند طراحی نسبتا شبیه به یکدیگری دارند اگرچه پرچمداران آن توانستند فروش بالایی کسب کنند.

در سال ۲۰۱۶ کمپانی کره ای تصمیم گرفت گوشی سامسونگ گلکسی J5 2016 را معرفی کند. گوشی هوشمندی که در دسته اسمارتفون های میان رده جای گرفته و از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر گلکسی J5 2016 بپردازیم که می توان آن را قابل توجه و مقرون به صرفه دانست.

اگر قصد خرید گوشی هوشمند میان رده دارید می توانید گلکسی J5 2016 را انتخاب کنید که گزینه مناسبی محسوب می شود:

طراحی و ساخت

گلکسی J5 2016 بدنه پلاستیکی داشته و از طراحی کارآمدی بهره می برد. البته نباید انتظارات بسیاری از طراحی این میان رده داشت اما سامسونگ سعی کرده آن را در این بخش قابل قبول سازد و چشمگیر باشد. ابعاد ۸.۱*۷۲*۱۴۵ میلیمتری و وزن ۱۵۹ گرمی ساختار کارآمدی را برای گلکسی J5 2016 فراهم می آورد. با این حساب نمی توان ایرادی با توجه به سبک سخت افزاری آن گرفت و از ساختار ایده آلی برای کاربری بهره می برد. البته مدل رده بالاتری نیز توسط سامسونگ در نظر گرفته شده که می تواند قابل توجه و برتر باشد.

blankصفحه نمایش

نمایشگر بخش مهمی در گوشی های هوشمند است و در این بین باید به گلکسی J5 2016 میان رده پرداخت که از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسلی Super AMOLED بهره می برد. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۶:۹ داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۷۴ درصدی بوده که تقریبا معمولی می باشد. همچنین تراکم صفحه نمایش آن نیز ۲۸۲ppi بوده و به طور کلی می توان وضوح مطلوبی را در این گوشی هوشمند مشاهده کرد.

سخت افزار

گلکسی J5 2016 به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، تراشه گرافیکی آدرنو ۳۰۶ مجهز است. هر یک از این سخت افزارها برای گلکسی J5 2016 گزینه مناسبی هستند و پیکربندی قابل توجهی را در اسمارتفون سامسونگ فراهم آوردند. اگرچه گلکسی J5 2016 پرچمدار نیست اما با قیمت مطلوبی قابل خرید بوده و هزینه بزرگی را برای کاربر خود به دنبال نخواهد داشت. از این رو دقیقا سامسونگ گلکسی J5 2016 یک میان رده کارآمد و مقرون به صرفه بوده که می تواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد.

blankدوربین

گلکسی J5 2016 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و می توان با چنین لنزی به تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بپردازد. در سوی دیگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده که قادر است با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی به انجام فیلمبرداری بپردازد. این پیکربندی دوربین مناسب گلکسی J5 2016 بوده و می توان به عنوان یک میان رده در کنار سخت افزاری معقول، از دوربین کارآمدی برخوردار باشد و رضایت بخش محسوب شود.

باتری

در بخش باتری سامسونگ یک پک ۳۱۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته تا این اسمارتفون بتواند بیش از ۵۰۰ ساعت فعال باقی بماند و ساعت ها قابلیت مکالمه، پخش ویدئو، تصویربرداری و برخی دیگر را برای کاربران خود رقم زند. با تمام این تفاسیر گوشی هوشمند گلکسی J5 2016 یک اسمارتفون کارآمد و قابل توجه می باشد.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار