سری نوا ۹ هواوی احتمالا با مشخصات شبیه به آنر ۵۰ عرضه می شود

827e076175cfc40702949657b09b610e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سال گذشته هوآوی از آخرین مدل سری نوا که خانواده سه نفره نوا ۸ نوا ۸ پرو و نوا ۸ اس ای را تشکیل می دادند را معرفی کرد. اکنون این برند پر حاشیه می خواهد سری نوا ۹ را در ماه اوت یا اکتبر به بازار معرفی کند. البته این اخبار در حد شایعه بوده و اهواوی هنوز در رد و یا قبول آن واکنشی نشان نداده است.

یک منبع آگاه چینی به نام «DigitalJun» گزارش داده است، این کمپانی چینی تقریبا در نیمه دوم سال به عبارتی دیگر در حوالی ماهای مرداد تا آبان از این سری رونمایی خواهد کرد. غول چینی تحریم شده با وجود مشکلاتی که در تامین قطعات محصولاتش دارد قصد کرده سری جدید خود را هرچه زودتر به بازا عرضه کند.

افشاگر دیگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو بیان کرده احتمالا مشخصاتی که هواوی برای این سری در نظر دارد آن ها را به آنر ۵۰ مشابه می کند که در هفته گذشته شاهد رونمایی آن ها بودیم. ناگفته نماند که این سری تفاوت اندکی با خانواده قبلی این برند  یعنی سری نوا ۸ ندارد، با این حال نبود اطلاعات دقیق مانع از اظهار نظر های قطعی می شود.

سری نوا 9 هواوی

ناگفته نماند این منبع اگاه اظهار داشته که سری جدی خانواده هوآوی احتمالا از شبکه G5 نیز حمایت نکنند، بنابراین در ز مانی که اغلی کمپانی ها روی این قابلیت مانور می دهند نبود آن در یک خانواده جدید می تواند نقطه منفی تلقی شود. با این حال نبود برخی امکانات را نمی توان برای این شرکت چینی نقطه ضعف دانست، چراکه در شرایط تحریم رونمایی از محصولات جدید می تواند ریسک بالایی را برای هوآوی در پی داشته باشد.

هواوی پیش تر نیز از گوشی های جدید اما با قابلیت ۴G رونمایی کرده بود و مدعی رقابت آن ها با گوشی های بهره مند از شبکه ۵G بود. اگر این خانواده جدید را بی شباهت با خانواده قبلی سری نوا ۸ ندادیم، می توانیم ادعا کنیم که در اکثر قابلیت و مشخصات به مانند آن ها خواهند بود. نوا ۸ پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ پیکسل بهره مند بود و همچنین از چیپست کرین ۹۸۵ استفاده می‌کرد که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار