آشکار شدن تصویر U12 اچ تی سی

a2dc30aba32e55ca727a1c45e106856b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن تصویر U12 اچ تی سی

شرکت اچ تی سی به نظر می رسد قصد داشته بزودی نسل جدید پرچمدار خود را به نام U12 معرفی کند. گوشی هوشمندی که طراحی متفاوتی نسبت به مدل فعلی خواهد داشت و در مشخصات نیز دست کمی از رقبا ندارد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون U12 منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی تایوانی نرسیده است. این گوشی هوشمند بعید به نظر می رسد در MWC 2018 معرفی شود زیرا HTC برنامه ای جهت معرفی آن در این رویداد ندارد.

از مشخصات شایعه برانگیز این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش QHD، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

blankاگر این مشخصات صحت داشته باشد باید انتظار داشته باشیم محصول اچ تی سی یک پرچمدار قابل توجه باشد و برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند. به تازگی در رویداد ۵G تصاویر زنده ای از U12 منتشر شده که آن را با طراحی کاملا متفاوتی نسبت به مدل پیشین یعنی U11 نشان می دهد.

البته دقیقا مشخص نیست شرکت HTC چه برنامه ای برای یو ۱۲ در سر داشته و چگونه اسمارتفونی توسط شرکت اچ تی سی معرفی می شود. احتمالا پس از MWC 2018 اچ تی سی به معرفی گوشی هوشمند طی یک رویداد اختصاصی بپردازد.

امید می رود در بهار سال ۲۰۱۸ اچ تی سی بخواهد رونمایی از گوشی هوشمند خود را انجام دهد، به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار