گوشی شیائومی نسل جدیدی از پردازنده‌های عکاسی را به همراه خواهد داشت

474955b320075a74110a11d6406db2ec
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی برند محبوبی است که با عرضه گوشی‌های خود توانسته بخشی بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند را به دست بگیرد و مخاطبان زیادی را جذب خود کند. یکی از دلایلی که گوشی شیائومی برای بسیاری از افراد محبوب است می‌تواند دوربین‌های استفاده شده در این گوشی‌ها باشد، چرا که شیائومی تلاش کرده با پیشرفت‌های هر روز خود در این صنعت، از رقبا پیشی بگیرد. شیائومی در سال گذشته از پردازنده اختصاصی عکاسی خود به نام Surge C1 ISP رونمایی کرد که برای اولین‌بار درگوشی Mi Mix Fold از آن استفاده شد. اخیرا با توجه به اطلاعات لو رفته به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی Mix 5 Pro در آینده احتمالاً با نسل دوم تراشه Surge روانه بازار خواهد شد. البته این اطلاعات مربوط به نسخه پرو است و نسخه معمولی گوشی Mix 5 فاقد این پردازنده عکاسی جدید خواهد بود و هنوز اطلاعاتی از آن در دست نیست. لازم به ذکر است که احتمال اشتباه در این شایعه وجود دارد و ممکن است شاهد عرضه گوشی شیائومی Mix 5 Pro با همان پردازنده قدیمی Surge C1 باشیم.

گوشی شیائومی Mix 5 Pro

گوشی شیائومی Mix 5 Pro

 

سنسورهای دوربین

طبق گزارشی که توسط Xiaomiui منتشر شده می‌توانیم اطلاعاتی درباره‌ی سنسورهای دوربین این دو گوشی به دست آوریم. در نسخه پرو این گوشی شاهد ۳ دوربین مختلف هستیم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال بوده که یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۵ برابر و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی التراواید را به همراه دارد.  شیائومی Mix 5 معمولی، دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید کمتر را به همراه داشته و دوربین تله‌فوتو نیز حداکثر زوم ۲ برابری دارد. گفته می‌شود که مدل پرو دارای دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسل است.
در مورد زمان عرضه‌ این گوشی‌ها باید بگوییم که سری شیائومی Mix 5 قرار است در سه‌ماهه دوم امسال روانه بازار شوند. به‌احتمال زیاد، این گوشی‌ها مخصوص بازار چین بوده و شاهد عرضه نسخه جهانی آنها نخواهیم بود.
منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار