نیم نگاهی به بلک بری Key2 Red Edition

2e7b03bbe5fc3f32b01098bd17b1c9c8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوشیدن یک کت شلوار مشکی و شیک جذاب است، اما می‌تواند حسابی حوصله سر بر باشد. بلک بری Key2 Red Edition به تازگی با یک رنگ جدید عرضه شده است که در کنار یک ایربادز در خرده فروشی ها قرار گرفته است. در قسمت جلویی این دستگاه از یک فریم از جنس آلومینیوم ۷۰۰۰ استفاده شده است که با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

اگر به صفحه کلید آن هم توجه کنید به راحتی می‌توانید ادامه‌ی این فریم را در آنجا مشاهده کنید و رنگ قرمز را در اطراف کلید ها ببینید که جذابیت خاصی به آن ها بخشیده است.

با این حال خیلی از حالت عامیانه‌ی خود خارج نشده و قسمت پشتی آن همچنان در همان رنگ همیشگی خود مانده است و کلیدهای آن نیز رنگ اصلی خود را حفظ کرده‌اند.

نسخه‌ی Red Edition بلک بری دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت است که پیش از این تنها در نسخه‌ی مشکی آن در دسترس بود. که البته این نسخه هم در شما آمریکا در دسترس نبود. در حال حاضر این بلک بری این نسخه را در شمال آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آسیا عرضه کرده است.

قیمت

به طور کلی قیمت گذاری این دستگاه ۷۵۰ دلار (۷۵۰ یورو یا ۷۰۰ پوند) است که دارای دو اسلات سیم کارت و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸۰ گیگابایت است. یک خبر خوش این است که اگر شما این نسخه را دوست دارید اما توان مالی خرید آن را ندارید؟ این شرکت مدل دیگری را با نام Key2 LE در همین رنگ عرضه کرده است که قیمت آن مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. قیمت این دستگاه ۵۰۰ دلار است و از نظر ظاهری تقریبا شبیه Key2 Red Edition است، اما رنگ مشکی در آن بیشتر از رنگ قرمز نمایان است (در قسمت جلو).

همانطور که می‌توان حدس زد  Key2 Red Edition دارای پردازنده‌ی قویتری نسبت به مدل LE است و رم آن (۶ گیگ) بالاتر از رم به کار رفته (۴ گیگ) در مدل LE می‌باشد. در  Key2 Red Edition یک دوربین دوگانه تعبیه شده است که دارای دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دستگاه مخابره تصویر از راه دور است. و بر روی آن یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری قرار داده شده است که از شارژ سریع ۳.۰ پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار