گزینه رنگی جدید KEY2 LE بلک بری عرضه شد

b80a4f95c8125d73fd78baffba1179ad
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت بلک بری پیشتر گزینه رنگی جدیدی را برای گوشی هوشمند  KEY2 LE معرفی کرد. گزینه رنگی که حاشیه قرمز رنگ را در کنار بدنه مشکی رنگ این اسمارتفون نشان می دهد.

ترکیب رنگی مشکی و قرمز جذابیت بسیاری داشته و  KEY2 LE را به گوشی هوشمند جالبی تبدیل نمود. حال به تازگی کانادایی ها این گزینه رنگی را دردسترس قرار دادند و مشتریان می توانند آن را خریداری کنند.

Key2 دارای صفحه کلید فیزیکی بوده که در کنار نمایشگر لمسی کوچک می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورد. این گوشی هوشمند مشخصات متعددی نداشته و با طراحی باکیفیتی که دارد نظر مخاطب خود را جلب می کند. در بخش صفحه نمایش از نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۶۲۰ پیکسلی بهره می برد که نباید انتظارات بسیاری نسبت به آن داشت. یک پنل IPS LCD با تراکم ۴۳۳ppi مطلوب بوده و می تواند کیفیت خوبی از گوشی هوشمند را در بحث صفحه نمایش ارائه دهد.

در بحث سخت افزاری Key2 گوشی هوشمند رده میانی بوده و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ برای آن در نظر گرفته شد. همچنین حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۴ گیگابایتی در مقابل حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، پیکربندی سخت افزاری خوبی را برای یک میان رده فراهم می آورد.یکی از بخش های با اهمیت برای خریداران اسمارتفون ها دوربین است. خوشبختانه Key2 از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد که قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی را داراست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار