شیائومی Mi Band 3 Explorer Edition بزودی معرفی می شود

72c72f65c22dc29eec2882b072bc8a03
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی Mi Band 3 Explorer Edition بزودی معرفی می شود

شرکت شیائومی مچ بند Mi Band 3 را در کنار پرچمدار اخیر خود Mi 8, Mi 8 Explorer Edition  و Mi 8 SE در ۳۱ می رونمایی کرد. حال به نظر رسیده نسخه دیگری در کار است.

به تازگی اطلاعاتی پیرامون مدل اکسپلورر ادیشن منتشر شده که نشان می دهد نسخه Explorer Edition از بند شفاف لاستیکی برخوردار است و به نظر می رسد به دنبال رونمایی ساعت هیبریدی Mijia معرفی می شود. تصاویر از طریق حساب ویبو شیائومی به بیرون درز کرد و Mi Band 3 Explorer Edition بزودی رونمایی خواهد شد.

هیچ اطلاعات دیگری از Mi Band 3 Explorer Edition در دسترس نیست اما آنچه در تصاویر پیداست نمایشگر لمسی مشابه نسخه معمولی بوده و تنها در بند متفاوت از نسخه استاندارد است.

Mi Band 3 قیمت ۲۵ دلاری داشته و این شرکت تایید کرده در ماه سپتامبر نیز قابلیت NFC در می بند ۳ فعال می شود. انتظار می رود نسخه Mi Band 3 Explorer Edition قیمتی ۲۹ دلاری دارد و هیچ مشخص نیست آیا قابلیت NFC شامل نسخه Explorer Edition خواهد شد یا خیر.

شیائومی همیشه نسخه منحصربفردی را برای محصولات خود در نظر می گیرد که به عنوان Explorer Edition شناخته می شوند و در برخی ویژگی ها نسبت به مدل اصلی متفاوت هستند. Huami technologies تولیدکننده بند شفاف Mi Band 3 Explorer Edition خواهد بود و می توان انتظارات بسیاری داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار