نوکیا ۹ پیور ویو این هفته در چین عرضه می‌شود

e582ea0be1537aee01375bae15ec561e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۹ پیور ویو قرار است در چین عرضه شود، بر اساس گزارش ها این دستگاه از ۱۹ آپریل عرضه می‌شود. اما به نظر می‌رسد که قیمت آن بیشتر از حد معمول خواهد بود، برچسب قیمت آن ۸۲۰ دلار اعلام شده است. این افزایش قیمت بدوت تغییر در جزئیات رخ داده است و همچنان نوکیا ۹ پیور ویو دارای یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است.

این دستگاه از طریق سایت های JD.Com، Tmall  و سایت رسمی نوکیا برای خرید در در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که این سایت قیمت های متغیری را برای این دستگاه اعلام کرده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با کیفیت QHD+ است و در زیر آن یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ خودنمایی می‌کند. نوکیا این دستگاه را بر روی اندروید پای، نسخه‌ی اندروید وان که بسیار سبک تر از اندروید معمولی است اجرا می‌کند.

نوکیا ۹ پیور ویو انرژی خود را از طریق یک باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کند که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در قسمت پشتی آن شاهد یک دوربین ۵ گانه‌ی منحصر به فرد هستیم، که شامل ۳ لنز ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 و ۲ لنز ۱۲ مگاپیکسلی دیگر از نوع RGB است.

نوکیا ۹ پیور ویو یک دستگاه خوب است، اما با قیمت بالایی که نوکیا برای آن در نظر گرفته است به نظر می‌رسد که فروش خوبی در چین شاهد نباشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار