نوکیا ۵.۲ به همراه دوربین سه گانه می‌آید

21a6f38b0b9c352493dddff40add0870
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی شرکت نوکیا دستگاه جدیدی را با نام رمز Daredevil معرفی کرده است که نام اصلی آن نوکیا ۵.۲ می‌باشد و دارای یک دوربین سه گانه با طراحی دایره‌ای بر روی پنل پشتی خود می‌باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

امروز اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری این دستگاه منتشر شد که در کنار رندر های جدید آن می‌تواند به دیدگاه ما نسبت به این دستگاه جهت بدهد. نوکیا با انتشار یک پست در توئیتر برخی از مشخصات نوکیا ۵.۲ را افشاء کرده است و همانطور که انتظار داشتیم این دستگاه دارای قابلیت هایی در حد و اندازه‌ی یک دستگاه میان رده می‌باشد.

ناگفته نماند که وجود یک دوربین سه گانه در گوشی میان رده کمی غیرعادی است و این موضوع نشان می‌دهد که نوکیا می‌خواهد برخی از ویژگی های پرچم داران را به گوشی های میان رده بکشاند. البته تنها یک دوربین سه گانه نیست که این دستگاه را از گوشی های میان رده‌ی هم طراز خودش متفاوت می‌کند.

blank

براساس گزارشات موجود در اکانت توئیتر این شرکت ما شاهد یک دستگاه به همراه لنزهای زایس، صفحه نمایشگر با قابلیت PureDisplay و فناوری OZO برای بخش صوتی خواهیم بود! که همه‌ی این ها قابلیت هایی هستند که تا به امروز تنها در گوشی های پرچم دار به چشم می‌خوردند! نوکیا ۵.۲ جایگزین خانواده‌ی نوکیا ۴ است و همانطور که از مشخصات آن برمی‌آید قرار است یک گوشی فوق العاده با برچسب قیمت متوسط باشد.

در حال حاضر اطلاعات واضحی به صورت رسمی از مشخصات سخت افزاری این دستگاه منتشر نشده است، با این حال برخی از شایعات از حضور یک تراشه‌ی ۶۶۰ اسنپدراگون، نمایشگر FHD+ ال سی دی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری خبرمی‌دهند. البته باید منتظر بمانیم تا خود نوکیا اطلاعاتی را از این دستگاه منتشر کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار