اولین تیز رسمی آنر ۹ ایکس درخشان درز کرد

2181e62430fd9e8b1917f604b034f6e3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خانواده‌ی آنر ۹ ایکس قرار است هفته‌ی آینده به طور رسمی معرفی و عرضه شود، با این حال شرکت آنر تصمیم گرفته است تا طراحی پشتی این دستگاه را پیش از معرفی رسمی آن به ما نشان دهد. در ادامه‌ی دیجی دو به بررسی مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.

مشخصات و طراحی آنر ۹ ایکس درز کرد

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید طراحی پشتی این دستگاه به خوبی نشان داده شده است و می‌توانیم به خوبی دوربین سه گانه‌ی آن را که بر روی پنل پشتی ان تعبیه شده است و طراحی خاص پنل پشتی آن را مشاهده کنیم. آنر ۹ ایکس از یک تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ انرژی خود را دریافت می‌کند و حسگر اثر انگشت ان در بغل دستگاه تعبیه شده است.

می‌توان گفت طراحی این دستگاه تا حد زیادی به آنر ۲۰  و آنر ۲۰ پرو شباهت دارد. در عین حال که ما رندری از پنل پشتی دستگاه را مشاهده می‌کنیم، مشخصات کلی این دستگاه نیز در TENAA لیست شده‌اند. این اطلاعات نشان می‌دهند که ما آنر ۹ ایکس را در دو مدل باشماره مدل های numbers HLK-AL00  و HLK-TL00 شاهد خواهیم بود که هر دوی آن ها از یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهند برد. ناگفته نماند که آنر ۹ ایکس از حافظه‌ی جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت برای ارتقاء حافظه‌ پشتیبانی می‌کند.

رندر منتشر شده از یک دوربین سه گانه خبر می‌دهد، با این حال TENAA مشخصات سنسورهای پشتی این دستگاه را برای دو لنز آن اعلام کرده است. یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک لنز تشخیص عمق ۲۴ مگاپیکسلی، بنابراین در حال حاضر ماهیت سنسور دوم این دستگاه مشخص نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار