نسخه منحصربفردی از گلکسی نوت ۸ معرفی شد

9c303d559b23f4cccffb5b14b524b301
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ یکی از برندهای شناخته شده صنعت بوده که تاکنون با محصولات باکیفیت و چشمگیر خود توانسته بسیار موردتوجه قرار گیرد. این برند کره ای به تازگی از محصول منحصربفرد خود گلکسی نوت ۸ مدل X 99 AVANT رونمایی کرد. مدلی که نمی توان آن را متفاوت از نسخه اصلی دانست زیرا گوشی هوشمند تغییر خاصی نداشته اما با یک محتویات منحصربفردی همراهی می کند که موجب شد تنها ۹۹ دستگاه از این نسخه به فروش برسد.

همچنین ۹۹ نسخه نیز تنها به بازار کره جنوبی اختصاص داشته و قرار نیست در بازارهای دیگری شاهد عرضه آن باشیم. البته باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ خود چه برنامه ای برای این محصول جدید داشته و آیا آن را در بازارهای دیگری عرضه می کند یا خیر. البته با تعداد محدود بعید است شاهد تغییر تصمیم سامسونگ حتی با نظر طرفداران باشیم. گلکسی نوت ۸ در تابستان ۲۰۱۷ معرفی شد و مشخصات بزرگی توسط سامسونگ برای آن در نظر گرفته شد. از جمله آن باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

blankدر نسخه X 99 AVANT افراد شاهد بوم هنری از هنرمند مطرح کره ای هستند و همین امر موجب شد تا کاوری با همین طرح نیز در کنار گوشی هوشمند قرار گیرد. در این میان اسمارتفون موردبحث قیمتی ۱۸۰۰ دلاری داشته که بسیار گران قیمت است و علت عمده آن طرحی بوده که شرکت سامسونگ برای گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته است.

متاسفانه قرار نیست X 99 AVANT  راهی بازار جهانی شود  و تنها در بازار کره جنوبی به فروش می رسد. البته یکی از دلایل آن تولید محدود X 99 AVANT بوده که تنها در ۹۹ دستگاه به فروش می رسد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار