گلکسی A12 ناچو سامسونگ معرفی شد

ef27688af548e3a7054991687a5fa859
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روزها همه منتظر رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ هستند. زمان برگزاری این رویداد نیز نزدیک است. اما با این وجود سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی در این بحبوبه از گوشی ارزان قیمت و پایین رده خود رونمایی نمود. این گوشی از خانواده گلکسی A12 است. نام این محصول جدید سامسونگ Galaxy A12 Nacho است. این گوشی دارای یک پردازنده اگزینوس ۸۵۰ است. سامسونگ قبل از رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از این محصول رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد سامسونگ با یک سیاست عجیب غریب قبل از رویداد گلکسی آنپکد، گوشی میان رده خود را به بازار معرفی کرده است. امروزه همه کاربران و علاقه مندان این برند منتظر رویداد آنپکد هستند که با اعضای خانواده فولد و فیلپ سامسونگ آشنا شوند. در میان گویی سامسونگ از فرصت استفاده کرده و از رونمایی گوشی پایین رده خود غافل نشده است. او در این زمان کم باقی مانده گوشی گلکسی A12 Nacho  خود را به کاربران و بازار معرفی کرد. ناچو نام یک غذای مکزیکی است. اما دلیل اینکه چرا سامسونگ از این نام برای محصولش استفاده کرده مشخص نیست. بسیاری انتظار داشتند تفاوت‌هایی را بین گلکسی A12 و A12 Nacho مشاهده کنند. اما به نظر می‌رسد این دو مدل تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند. تقریبا می‌توان گفت این دو مدل از سامسونگ، ویژگی‌های سخت‌افزاری مشابهی دارند.

مشخصات کامل گلکسی A12 Nachoشاید تنها تفاوتی که کاربران می‌توانند در دو مدل سامسونگ پیدا کنند نوع تراشه به کار رفته در آن‌ها است. گوشی هوشمند پایین رده سامسونگ به نام A12 ناچو از یک تراشه اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد. این در حالی است که نسخه قدیمی این گوشی به نام A12 از هلیو پی ۳۵ استفاده می‌کند. شاید فکر کنید قدرت پردازنده در این گوشی موبایل به نسبت نسخه قبل تغییرات زیادی کرده است اما باید بگوییم این دو تراشه از نظر قدرت پردازشی با یکدیگر تفاوت آنچنانی ندارند. فقط تراشه اگزینوس در مقایسه با تراشه مدیاتک امتحان خود را پس داده اما چیز جدیدی برای ارائه ندارد. گوشی هوشمند جدید گلکسی به صورت پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز گردیده است. همچنین رابط کاربری در این گوشی One UI نسخه ۳.۱ سامسونگ است. این گوشی جدید سامسونگ به سه حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری در این گوشی جدید مدل ناچو برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. کاربران حافظه این گوشی را می‎توانند از طریق یک اسلات میکرو اس دی تا ۱ ترابایت افزایش دهند یعنی این گوشی از کارت حافظه خارجی نیز پشتیانی می‌کند.

یک ماژول چهارگانه در پنل پشتی تعبیه شده است و در این ماژول ۴ دوربین تعبیه گردیده است. دوربین اصلی این گوشی برابر ۴۸ مگاپیکسل است. یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر جهت تشخیص عمق تصاویر، دوربین اصلی را همراه می‌کنند. این گوشی جدید در حال حاضر در روسیه و برخی مناطق اروپا در دسترس کاربران قرار گرفته است. محدود قیمت این گوشی با توجه به نسخه‌های مختلف برابر با ۱۶۰ تا ۱۹۰ دلار است.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار