نسخه‌ی موسکینو‌ آنر ۲۰ تایید شد

8028990971376a5140da724a8b353ba8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر وی ۲۰ نسخه‌ی موسکینو ادیشن که نسخه‌ی ویژه ای از پرچم دار هواوی بود رونمایی شد. آنر وی ۲۰ در ماه ژانویه به صورت جهانی معرفی شد و مدیرعامل این شرکت جورج ژائو اعلام کرد که قرار است با برند تجاری موسکینو وارد همکاری شوند. تا به امروز این تنها یک خبر بود، اما امروز شاهد گزارشی مبنی بر ادامه‌ی همکاری این شرکت با سری V شرکت آنر بودیم.

از این پس آنر ۲۰ و به دنبال آن آنر ۲۰ پرو نه تنها یک تم فانتزی و اختصاصی خواهند داشت بلکه از یک طراحی جدید بر روی پنل پشتی خود بهره خواهند برد و در بازارهای خرده فروشی به همراه یک کیسه‌ی شیک برای تلفن خودنمایی خواهند کرد.

ماه گذشته برخی از مشخصات آنر ویو ۲۰ درز کرد و به دنبال آن شاهد ورق دیگری از مشخصات نسخه‌ی دیگر آن یعنی آنر ۲۰ پرو نیز بودیم. انتظار می‌رود نسخه‌ی وانیلی این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه باشد که یکی از لنزهای آن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود  و از دو لنز ۸ + ۲۰ مگاپیکسل هم بهره مند خواهد شد. این در حالی است که در نسخه‌ی پرو شاهد یک لنز زوم متفاوت یا تشخیص عمق تصویر خواهیم بود. راه اندازی رسمی سری ۲۰ در ۲۰ ما مه و در لندن رخ خواهد داد، باید منتظر باشیم تا خبرهای بیشتری را شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار