گوشی هوشمند هیدروژن محصول شرکت RED با صفحه نمایش هولوگرافیک در تابستان معرفی خواهد شد

c7bc4e0bfffe03d38397994dc1d5b9f1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
محتوا پنهان

چکیده ای از شایعات سال ۲۰۱۷ حول این گوشی هوشمند..

چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است شرکت RED که کار آن  تولید دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای میباشد، در نظر دارد تا یک گوشی هوشمند منحصر به فرد را به بازار عرضه کند. این شایع به همراه خود چند فرضیه و عکس های از این فرضیه ها به همراه داشت. این شرکت این شایعات را به واقعیت تبدیل کرده است.

شرکت RED در گذشته فقط در دنیای فیلم برداری حرفه ای دیده میشد، شاید نام آشنایی برای شما نباشد اما شما حتما فیلم تبدیل شوندگان را از این شرکت به خاطر دارید. هیدروژن وان انقلابی در صفحه‌نمایش می‌کند و برای اولین بار نمایشگر هولوگرافیک باقابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی ارائه می‌دهد. شما با استفاده از هیدروژن وان بدون عینک سه‌بعدی می‌توانید از تصاویر سه‌بعدی لذت ببرید.

گوشی جدید شرکت RED قرار است به دنیا معرفی شود..

این کوشی هوشمند یکی از گرانترین گوشی های هوشمندی است که تابحال ساخته شده است که توسط کمپانی RED تولید شده، بعذ از شایعاتی که درسال قبل درباره این گوشی هوشمند وجود داشت به نظر میرسد انتظار ها رو به پایان است واین گوشی هوشمند به زودی به بازار معرفی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت RED در انجمنهای این شرکت گفت: ” این دستگاه در اوایل تابستان امسال عرضه خواهد شدو این اتفاق با یک نسخه آزمایشی در بازه زمانی ژوئن تا سپتامبر آغاز خواهد شد.

همچنین مدیر عامل این شرکت افزود: ” این گوشی هوشمند از یک باند قوی برای شبکه گسترده پشتیبانی میکند”.

بررسی مشخصات فنی این محصول

جندار مدیر عامل شرکت RED رخی جزئیات را درمورد مشخصات گوشی هوشمند هیدروژن وان ارائه کرده است، که البته بسیار شبیه به آنجه قبلا درباره آن شنیده بودیم میباشد. وچیزی که بسیار واضح است درباره این گوشی هوشمند قیمت بسیار گران آن است که البته چیزی کاملا طبیعی میباشد. بنظر میرسد قیمت آن از حدود ۱،۱۹۵ دلار (حدود ۸۵۵، AU 1495 دلار) آغاز می شود. به احتمال زیاد این قیمت زیاد برای این دستگاه به دلیل آن است که تکنولوژی به کار رفته در دوربین آن واقعا ارزشمند است، که در واقع همان چیزی است که این شرکت معمولا برای دوربین های خود که به فیلمسازان و سایر حرفه ای ها میدهد شناخته میشود.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۵.۷ اینچی و با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ هولوگرافیک  عرضه خواهد شد. که برای گرفتن و ساختن عکس های سه بعدی که قادر خواهند بود دوربین درون آن بچرخد ساخته شده است.

فراتر از اینها این گوشی هوشمند قابلین نصب ماژولار دارد. که آن را قادر میسازد تا ماژول های دوربین سینمایی درجه یک را بر روی آن نصب کرد. و همچنین دارای قابلیت تعویض لنز میباشد. علاوه بر اینها سنسور هیدروژن قابلیت تعویض خواهد داشت.

و برخی از مشخصات فنی آن نیز به شرح زیر است:

براساس منابع موثق این گوشی هوشمند به سیستم عامل قدرتمند و فراگیر اندروید مجهز خواهد بود.

صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با فناوری نانو، قابلیت استفاده از صفحه‌نمایش باحالت دوبعدی و سه‌بعدی. صفحه‌نمایش هولوگرافیک با زاویه دید از ۴ طرف

  • دوربین جلو و پشت
  • پشتیبانی از دوربین ماژولار
  • USB-C
  • پشتیبانی از microSD و حافظه قابل ارتقا
  • جک سه میلیمتری هدفون
  • صفحه‌نمایش لمسی

گوشی هیدروژن در دید کلی

به نظر میرسد این گوشی هوشمند برای علاقمندان به دوربین و کسانیکه به طور حرفه ای با دوربین کار میکنند یک پدیده شکفت انگیز باشد و طرفدار های خاص خودرا داشته باشد. ولی باید این را در نطر گرفت که عده کمی از حرفه ای ها از گوشی برای انجام کارهای خود استفاده میکنند.

اینکه این شرکت بر روی دوربین این گوشی هوشمند سرمایه گذاری کرده است چیز عجیبی نیست چون به گفته خود این شرکت، کمپانیRED مدت طولانی از تکنولوژی دوربین برتر خود شناخته شده است، به طوری که هرچیزی که شرکت تولید می کند، در برخی سطوح چشمگیر خواهد بود. دوربین های این گوشی هوشمند با دوربین های گوشی آیفون ایکس در اوایل همین ماه مورد بررسی قرار گرفتند و با کمال تعجب گوشی هسدروژن با اختلاف زیادی از آیفون اول شد.

نتیجه گیری پایانی

به نظر میرسد در عصر الان که همه ی مردم درگیر برنامه های نظیر اینستاگرام و اسنپ چت هستند ظهور گوشی هوشمند هیدروژن وان با دوربینی با این تکنولوژی بازار خوبی در بین مردم پیدا کند. البته قیمت بالای آن ممکن است کمی کار را مشکل کند… به هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد..

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار