تصاویری از آنر بند ۵ منتشر شد

bb4f1e46762481ddedf5124549259f70
زمان مطالعه: 1 دقیقه

دست بندهای هوشمند این روزها در میان مردم به وفور دیده می‌شوند و می‌توان گفت جرء یکی از اکسسوری های مردانه به شمار می‌روند. شرکت هواوی پیش از این آنر بند ۴ را روانه بازار کرد که با استفبال خوبی مواجه شد، چرا که قیمت مناسبی داشت و قابلیت های مهمی را به کاربر ارائه می‌داد. امروز بعد از گذشت چیزی حدود یک سال خبر از رونمایی آنر بند ۵ درز کرده که در ادامه در  دیجی دو قصد بررسی آن را داریم با ما همراه باشید.

معاون شرکت آنر امروز تصاویری را از دست بند آنر بند ۵ منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن ها را مشاهده کنید. گفته شده است که این دست بند می‌تواند سرگیجه را تشخیص دهد و بر خواب شما نظارت خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم آنر بندها این است که به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهند از قیمت پایینی برخوردار هستند.

blank

آنر بندها رقیب سرختی می بندهای شیائومی هستند که کمتر از چند ماه پیش شاهده عرضه‌ی می بند ۴ بودیم. آنر بند ۴ به عنوان نسخه‌ی قبلی از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد که به نظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید هم شاهد آن باشیم.

اگر نگاهی به ظاهر آنر بند ۵ بیندازد متوجه تغییر زیادی با نسل های قبلی آن نمی‌شوید، ظاهر این دست بند همچنان مانند قدیم حفظ شده و ما باز هم شاهد دکمه‌ی گرد روی آن برای کاربری آسان تر هستیم. با این حال به نظر می‌رسد که آنر در زیر ظاهر مشابه مشخصات متفاوت و قدرتمندی را پنهان کرده است.

این دست بند علاوه بر قابلیت های چون نمایش ضربان قلب و برخی از قابلیت های ساده که در دیگر دست بند ها هم مشاهده می‌شود، می‌تواند کارهای بیشتری را برای شما انجام دهد. برای مثال آنر بند ۵ می‌تواند سطح اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند، خستگی و بی قراری های شما را ثبت کند و حتی بر خواب شما نظارت کند. از تمام این ها گذشه این گجت پوشیدنی می‌تواند سرگیجه‌ی شما را هم تشخیص دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار