نسخه‌ی انتقام جویانِ اوپو اف ۱۱ پرو عرضه شد

a556c42ffc59ac8a7d2ab536c69d6ba4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند وقت پیش خبرهای از نسخه‌ی انتقام جویان برای اوپو اف ۱۱ پرو شنیدیم و حالا پیش فروش این دستگاه در هند آغاز شده است. این دستگاه درست یک و نیم ماه بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی این دستگاه وارد بازار می‌شود.

نسخه‌ی انتقام جویانِ این دستگاه دارای یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و دارای یک رنگ آبی فضایی می‌باشد. این نسخه‌ از عکس ها و تم های فیلم انتقام جویان برای تصاویر زمینه و تولید تم های متنوع بهره گرفته است و دارای یک یک محافظ بدنه با تم کاپیتان آمریکا می‌باشد.

این دستگاه در حال حاضر در آمازون هند برای پیش خرید در دسترس است، برچسب قیمتی آن در حدود ۳۰۰ یورو در نظر گرفته شده است و حمل و نقل آن از تاریخ ۱ ما مه آغاز خواهد شد. اوپو اف ۱۱ پرو دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از نوع ال سی دی است که در آن خبری از طراحی ناتچ نیست و برای دوربین سلفی آن از طراحی پاپ آپ بهره گرفته شده است.

این دستگاه از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی بهره می‌برد که شامل لنز ۴۸ مگاپیکسلی می‌باشد. همانطور که گفته شد بر روی آن یک رم ۶ گیگابایتی قرار گرفته است که در کنار تراشه‌ی هلیو پی ۷۰ خودنمایی می‌کند. شرکت اوپو آن را به همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار