ردمی Note 7 Pro در ۱۸ مارس به چین خواهد رفت

69748077836ff788ddbf5f890fda31ab
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ردمی دیروز در پی یک رویداد در هندوستان گوشی ردمی Note 7 Pro را معرفی کرد. اما هیچ اطلاعاتی راجب عرضه و معرفی این دستگاه در دیگر مارکت ها نداد. خبر خوش این است که امروز تیزری از این شرکت در فضای مجازی منتشر شد (توسط سرفیس) که نشان می‌دهد این دستگاه در ۱۸ مارس در چین عرضه خواهد شد.

ردمی Note 7 Pro در 18 مارس به چین خواهد رفت

شرکت ردمی در نظر دارد تا ردمی Note 7 Pro خود را طی رویدادی در ۱۸ مارس و در پکن رونمایی کند. البته این اطلاعات می‌تواند غلط باشد چرا که هیچکدام از این ها از طرف این شرکت تصدیق نشده‌اند. بنابراین ممکن است این اتفاق رخ ندهد(البته احتمال آن ضعیف است).

گوشی ردمی Note 7 Pro اولین گوشی هوشمندی است که توسط این شرکت با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ ساخته و عرضه می‌شود. شما بر روی قمسمت پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین تک با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی هستید که از نوع Sony IMX586 می‌باشد. در طراحی قسمت جلویی این دستگاه از طراحی گوشی های جدید (طراحی ناتچ) پیروی شده است و در بالای صفحه‌ی آن یک ناتچ قطره‌ای دیده می‌شود که در آن دوربین سلفی و اسپیکر کاربر تعبیه شده است.

نمایشگر ردمی Note 7 Pro در اندازه‌ی ۶.۳ اینج و با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس عرضه شده است. در حال حاضر برچسب قیمت خاصی  برای این دستگاه در چین وجود ندارد. اما انتظار می‌رود همگام با عرضه‌ی آن در چین برچسب قیمت نیز مشخص شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار