موارد استفاده از نمایشگر دوم LG V50 را بدانید

83cebe022b38a26afd0001cd4fa911b3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ شرکت LG حضور خودش را با معرفی LG V50 نمایان کرد. شرکت های بزرگی چون سامسونگ، هواوی و شیائومی به تازگی هر یک دستگاه انعطاف پذیری را معرفی و برخی از آن ها نیز آن را عرضه کرده‌اند. به دنبال این رویداد LG نیز تصمیم گرفت تا دراین زمینه خودی نشان دهد و دستگاهی را در حد و اندازه‌ی خودش با قابلیت های جدید و مدرن عرضه کند.

حدودا سه ماه پیش بود که در MWC 2019 شاهد معرفی LG V50 5G بودیم، همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، بارزترین قابلیت آن پیشتیبانی از اینترنت ۵G خواهد بود. اما یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه نمایشگر ثانویه‌ی آن است که بر جذابیت آن افزوده است. شرکت LG به تازگی تصاویری را مشخص کرده است که به شما نحوه استفاده از نمایشگر دوم این دستگاه و کاربردهای آن را نشان می‌دهد.

تصویری که در بالا آن را مشاهده می‌کنید مهمترین مشخصات فنی LG V50 را به شما نشان می‌دهد، تا آن را بهتر بشناسید و راجب مشخصاتی چون سنسورهای دوربین، میزان رم، سیستم عامل و… اطلاعاتی را کسب کنید.

blank

بر اساس این تصویر ما شاهد یک دستگاه با پشتیبانی از اینترنت ۵G، رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقاء تا ۲ ترابایت)، اندروید پای، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین سه گانه شامل لنزهای ۱۲+۱۲+۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود. همچنین LG V50 از یک نمایشگر اولد فول ویژن بهرمند می‌باشد.

در مابقی تصاویر شرکت LG تمام تلاش خود را کرده است تا به شما نشان دهد که نمایشگر ثانویه‌ی این دستگاه چه کاربردهایی دارد و به چه نحوی می‌توان از آن استفاده کرد؟‌

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

یکی از نکات جالبی که در مورد نمایشگر دوم این دستگاه وجود دارد این است که شما می‌توانید آن را به صورت یک کاور اضافه یا حذف کنید.

چه استفاده‌ هایی می‌توان از این نمایشگر کرد؟

از آنجایی که این نمایشگر از بهینه سازی های نرم افزاری بهره می‌برد شما می‌توانید به کمک آن کارهای زیادی را انجام دهید که ما در اینجا به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • شما می‌توانید از هر نمایشگر برای انجام کار جداگانه‌ای استفاده کنید، در واقع این دستگاه طوری طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه ها را به صورت مولتی تسک اجرا کنید. برای مثال شما می‌توانید با یکی از نمایشگرها فیلم تماشا کنید در حالی که با دیگری در حال چک کردن ایمیل خود هستید.
  • شما می‌توانید در یک نمایشگر بازی خود را اجرا کنید و در دیگری دکمه های کنترلی آن را مشاهده کنید و از آن ها استفاه کنید.
  • شما می‌توانید در مود تبلت با کمک LG V50 مطالعه کنید و یا اینکه همزمان که ایمیل خود را چک می‌کنید از کیبورد دوگانه بهره ببرید.
  • می‌توانید در حالی که از خودتان سلفی می‌گیرید در نمایشگر دوم تسکی را انجام دهید و یا یادداشتی را ثبت کنید.

به طور کلی می‌توان گفت قابلیت های زیادی برای دو نمایشگر در این دستگاه وجود دارد که هر یک از آن ها می‌تواند خارق العاده، شگفت انگیز و جالب باشد‌، در عین حال که کاربردی و کارآمد نیز هست.

منبع 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار