ویو وای ۱۷ رسما عرضه می‌شود

65ae2531f8050927c7e1bdf436c18a86
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویو یکی از شرکت های گوشی سازی چینی است که دسامبر گذشته گوشی دارای دوربین سه گانه خود را به همراه نکس دسپلی دوگانه عرضه کرد. پس از آن دستگاه اقتصادی تر ویو وی ۱۵ پرو را معرفی کرد اما امروز اقتصادی ترین دستگاه سری وای را با نام وای ۱۷ به طور رسمی معرفی و عرضه می‌کند.

این دستگاه به همراه یک نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع LCD با کیفیت تصویر اچ دی پلاس خواهد آمد و دارای ابعاد نسبتا غیرمعمول ۱۹.۳:۹ خواهد بود. بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه گانه به همراه فلش LED تعبیه شده است که سنسور بالای آن ۸ مگاپیکسلی با قابلیت افزایش گستره‌ی دید، وسطی ۱۳ مگاپیکسلی و پایین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر می‌باشد.

در قسمت جلویی آن و در ناتچ قطره‌ای موجود شاهد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی هستیم که در بالای آن هدفون باریکی تعبیه شده است.

قلب تپنده‌ی ویو وای ۱۷ یک تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ است که دارای هشت هسته‌ی قدرتمند با حداکثر قدرت ۲.۳ گیگاهرتز می‌باشد. این دستگاه انرژی خود را از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی تامین می‌کند و برای عملکرد بهتر در بازی ها دارای حالت گیم مود می‌باشد.

در حال حاضر این دستگاه دارای یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است با این حال انتظار می‌رود که در آینده شاهد کانفیگ های دیگری از این دستگاه باشیم. این دستگاه در حدود ۲۶۰ دلار قیمت گذاری شده است و با آبی و بنفش گرایانت دار عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار