هواوی نوا ۵i پرو به زودی عرضه می‌شود

aec162e85491ad95aa5f7baeddecc7c7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حال حاضر هواوی در حال گذراندن یک رویداد است که در آن نسخه‌ی ۵G میت ۲۰ ایکس آشکار خواهد شد. این در حالی است که امروز حساب کاربری Weibo  شرکت اعلام کرد که ما شاهد معرفی یک گوشی هوشمند دیگر نیز در همین تاریخ خواهیم بود، و ما انتظار داریم که این دستگاه که قرار است در کنار گوشی ۵G هواوی قرار بگیرد، همان گوشی هواوی نوا ۵i پرو خواهد بود که در پنل پشتی آن یک دوربین چهارگانه تعبیه شده است.

پیش فروش این دستگاه از ۲۶ جولای آغاز خواهد شد و آن را با نام جهانی میت ۳۰ لایت در خارج از چین خواهیم شناخت. قلب تپنده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ در بر خواهد گرفت که برای اولین بار در سری نوا به کار رفته است و شاهد یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در آن خواهیم بود که از طراحی سوارخ درون نمایشگر بهره خواهد برد.

گزارش ها حاکی از حضور یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای لنز اصلی و سه لنز دیگر با قابلیت های تله فوتو، عکاسی فوق عریض و تشخیص عمق هستند که در حال حاضر مشخصات کاملی از آن ها در دسترس نیست و فقط نوع آن ها مشخص شده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

دیگر مشخصات این دستگاه به تازگی در TENNA ثبت شده است که خبر از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع LCD می‌دهد و از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد. این دستگاه در دو نسخه‌ی ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که در کنار آن حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت قرار گرفته است. انتظار می‌رود این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری تامین کند و به احتمال زیاد رابط کاربری EMUI 9.1 را پیاده سازی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار