آشنایی با خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

717ab79de33319a3247a5ecc5567a539
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدت ها انتظار خانواده گلکسی اس ۱۰ را در چهار مدل مختلف معرفی کرده است. اسمارتفون هایی که هر یک به مشخصه های برجسته ای مجهز هستند و مدل های بی نظیر محسوب می شوند. این سری در چهار مدل گلکسی اس۱۰e، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ پلاس۵جی معرفی شدند. هر یک از این دیوایس دارای مشخصات منحصربفردی بوده و با قیمتی گوناگون دردسترس مشتریان قرار می گیرند.

هر یک از مدل های فوق به صورت جداگانه معرفی می شود:

گلکسی اس ۱۰e گوشی هوشمند اقتصادی

شرکت سامسونگ گلکسی اس۱۰e برای افرادی معرفی کرده که می خواهند به کی گوشی هوشمند خوش قیمت اما پرچمدار دست پیدا کنند. صفحه نمایش ۵.۸ اینچی FHD امولد کیفیت خوبی را در بحث نمایش محتوا ارائه می دهد اما خبری از استاندارد HDR10+ نیست. این گوشی هوشمند یکی از محصولات برجسته بازار به شمار رفته که مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰e از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰ قدرت می گیرد که پیکربندی بزرگی محسوب می شوند. با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای ، رابط کاربری One UI و چندی دیگر، این مدل یک اقتصادی تمام عیار است. گذشته از آن باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که می توانند تصویربرداری فوق العاده ای ارائه دهند.

دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز برای تصویربرداری واید و باکیفیت گزینه مناسبی است. باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری اگرچه پرظرفیت نیست اما با پشتیبانی فناوری بی سیم و شارژ سریع در کسری از زمان می توان به صورت آسان آن را شارژ نمود. گلکسی اس ۱۰e در رنگ نارنجی، زرد، صدفی و چند مورد دیگر با قیمت پایه ۷۹۹ دلار از مارس دردسترس قرار می گیرد.

گلکسی اس ۱۰ مدل میانی و برجسته

دیگر مدل مورد اشاره گلکسی اس ۱۰ نام دارد. اسمارتفونی که بهترین مشخصات را در خود جای داده و محصول معمولی از سامسونگ به شمار نمی رود. این دیوایس از طراحی ساخت زیبا و باکیفیتی برخوردار است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ هفت نانومتری و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰ کاربران این محصول سامسونگ می توانند عملکرد بالایی را در بحث سخت افزاری تجربه کنند.

گلکسی اس ۱۰ به سه دوربین ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در جلو مجهز است. همچنین حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، رابط کاربری  One UI و برخی دیگر برای آن در نظر گرفته شد. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی QHD+ SuperAMOLED با پشتیبانی از HDR10+ تجربه کاربری لذت بخشی را رقم می زند. این اسمارتفون نیز از فناوری شارژ سریع و بی سیم نیز پشتیبانی به عمل می آورد. این گوشی هوشمند نیز در رنگ های متنوعی با قیمت پایه ۸۹۹ دلاری مارس امسال دردسترس مشتریان قرار می گیرد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس هیجان انگیز و قدرتمند

بدون شک یکی از مدل های برجسته سری گلکسی اس ۱۰ نسخه پلاس است. این گوشی هوشمند در بحث سخت افزاری نسبتا مشابه سایر مدل ها بوده به صورتی که پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ هفت نانومتری و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰ برای آن فراهم آمده است. این چیپ قادر بوده بازیهای موبایلی و چندین برنامه را در یک زمان بدون هیچ نقصی اجرا کند. سامسونگ از سه دوربین اصلی ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی دوگانه ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۱۰ پلاس بهره گرفته است.

حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، رابط کاربری  One UI  می تواند مشخصه های بارزی برای گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد. یکی از قابلیت های هیجان انگیز در این دیوایس فناوری شارژ بی سیم معکوس مشابه میت ۲۰ پرو هوآوی است. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری می تواند در کسری از زمان شارژ شود و به لطف فناوری شارژ بی سیم می توان آن را همچون نسل قبل اما با سرعت شارژ بیشتر، گلکسی اس ۱۰ پلاس را شارژ نمود.

نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD+ SuperAMOLED با پشتیبانی از HDR10+ با بهبود پنل موجب می شود تا افراد کیفیت تصویر بالایی را مشاهده کرده و لذت ببرند. این اسمارتفون با قیمت ۹۹۹ دلار در نسخه پایه مارس امسال عرضه می شود.

گلکسی اس ۱۰ ۵G یک پرچمدار کامل

آخرین مدل گلکسی اس ۱۰ ۵جی نام دارد. گوشی هوشمند پرچمداری که در مشخصات شبیه به گلکسی اس ۱۰ پلاس است اما از برخی ویژگی های جذاب تر بهره می برد. گلکسی اس ۱۰ ۵جی به نمایشگر ۶.۷ اینچی  QHD+ SuperAMOLED با پشتیبانی از HDR10+ مجهز است که در کنار پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰ باید انتظار پیکربندی بزرگی داشت. گذشته از آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بر لیست این ویژگی ها می افزاید و انتظارات را نیز باید نسبت به محصول کره ای ها افزایش داد.

شرکت کره ای در نظر دارد با عرضه اسمارتفون های قابل توجه طرفداران را مجذوب سری گلکسی اس ۱۰ سازد. در دیگر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، رابط کاربری One UI ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی چهارگانه ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی با سنسور ۳بعدی، دوربین سلفی دوگانه ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور ۳ بعدی و چندی دیگر اشاره کرد. همچنین با پشتیبانی از شبکه ۵G یکی از مدل های قابل توجه سامسونگ است. شایان ذکر بوده این مدل به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر همانند دو مدل گلکسی اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ مجهز است و این در حالی بوده که گلکسی اس ۱۰ای از سنسور کناری بهره می برد.

به گفته سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ۵جی با قیمت نامشخصی از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ دردسترس قرار می گیرد. با تمام این ویژگی ها باید خانواده گلکسی اس ۱۰ را مدل های بزرگی در مقایسه با نسل های پیشین دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار