معرفی موتورولا با Moto E  و Moto G Fast

da30ff2461d00977ccc3574a95648c20
زمان مطالعه: 3 دقیقه

موتورولا با Moto E  و Moto G Fast به فکر اقتصاد مشتریان

تا پیش از این از دو برند شیائومی و هوآوی انتظار می رفت که هوای جیب مشتریان خود را داشته باشند، اما اینبار این موتورولا بود که با عرضه دو مدل  خانواده اقتصادی خود را رونمایی کرده است. این گوشی ها با ارزش کمتر از ۲۰۰ دلار اکنون توانسته اند به جمع خانواده موتورولا بپیوندند.

در واقع می توان گفت که این دو عضو تازه وارد موتورولا در دسته بندی میان رده های این برند به شمار می آیند. اگر بخواهیم برای این دو گوشی مدلی پایه از این کمپانی را در نظر بگیریم باید Moto E را جایگزین Moto E6  و G Fast  را جایگزین  G7 Play بدانیم.

مشخصات Moto G Fast

گرچه می توان مدل  G Fast  را مشابه مدل های  G Power  و G Stylus دانست اما به یاد داشته باید که گوشی معرفی شده باید از نظر سخت افزاری کمی ضعیف تر از گوشی های مشابه عمل کند تا بتواند قیمت پایین را توجیه گر باشد.

در خصوص سیستم پردازنده باید بیان کنیم که این میان رده به مانند مدل های مشابه خود از تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده کرده، اما به لحاظ میزان حافظه کمی با آن ها متفاوت خواهد بود. به این صورت که این مدل از موتورولا دارای ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در صورتی که برادران بالا رتبه آن از ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خبر برخوردار بودند.

Moto G Fast

صفحه نمایشگر و دوربین

آنچه به عنوان اندازه صفحه نمایشگر از مدل Moto G Fast به گوش رسیده است صفحه ای به اندازه  ۶.۴ اینچ با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۵۶۰پیکسل است.

دوربینی که برای این دستگاه تعبیه شده است سه دوربین با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسل، دوربینی ۸ مگاپیکسل عریض و همچنین سنسور ۸ مگاپیکسل ماکرو است. دوربین سلفی این مدل نیز به دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است.

موتورولا در مدل Moto G Fast خود از سنسور اثر انگشت بهره گرفته تا بتواند یک گوشی میان رده را به ریتبه های بالاتر نزدیک کند. همچنین این گوشی دارای گواهینامه  IP52  بوده بوده تا ضمانت مقاومت در برابر غبار و باران را نیز داشته باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری Moto G Fast می توان به تعبیه جک ۳.۵  نیز اشاره کرد. باتری این دستگاه نیز دارای قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که در نوع خود به عنوان باتری قدرتمند به شمار می آید.

مشخصات Moto E

این یکی دیگر از مدل های تازه به نمایش درآمده توانسته به نسبت مدل قبلی یعنی E6 دارای بهینه سازی های بیشتری باشد. برای مثال می توان به بهینه سازی در ساخت نمایشگر برای این مدل اشاره کرد . نمایشگر Moto E 2/6 است، در صورتی که در مدل مشابه آن شاهد نمایشگر ۵/۵ بوده اینچ بوده ایم. اما در مورد رزولوشن هر دو مدل را می توان دارای ۷۲۰P دانست. آنچه در این مورد جز تغییرات چشمیگر به شمار می آید استفاده از قابلیت حسگر اثر انگشت است که در خانوده سری E موتورولا برای اولین بار رخ داده است.

Moto E

حافظه و دوربین

حافظه ای که برای این گوشی میان رده در نظر گرفته شده است ۲ گیگابایت بوده که از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت نیز برخوردار است. دوربین این دستگاه نیز دارای فناوری دوربین های دوگانه است که دارای یک دوربین ۳۲ گیگ و در معیت آن دوربینی ۲ مگاپیکسلی عمق به کار گرفته شده است.

دیگر ویژگی های موتورولا Moto E

در خصوص ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند می توان به باتری ۳۵۵۰ میلی آمپری و همچنین استفاده از جک ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. اما آنچه در این مدل عجیب به نظر می رسد بهره گیری موتورولا از درگاه USB  به جای USB-C است.

قیمت هایی که برای این دو عضو خانواده موتورولا تخمین زده اند ۱۸۰ یورو برای Moto G Fast و ۱۳۰ یورو برای Moto E است. شما خوانندگان و دوستاداران برند موتورولا می توانید در آینده ای نه چندان دور شاهد عرضه این گوشی هوشمند باشید.

جمع بندی پایانی

به تازگی خبر هایی از معرفی یک میان رده قوی از کمپانی موتورولا به گوش رسیده که تا کنون مشخصات آن معرفی نشده است. موتورولا با ارائه این میان رده ها قصد دارد با کاهش هزینه برای کاربران و ارائه گوشی های با کیفیت جایگزین برندهایی مانند شیائومی و هوآویی و شاید میان رده های سامسونگ شود. اما تا رسیدن به قطعیت باید صبر کنیم تا مدل بعدی این برند نیز رونمایی شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار