گوشی ۵G ارزان قیمت سامسونگ به نام گلکسی A13 از راه می رسد

4c4ffe51073881c3690d8aae18598808
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تابستان سال ۹۹ سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A42 5G را تحت عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی۵G راهی بازار کرد. اما اینگونه که خبرهای جدید نشان می دهند سامسونگ قصد دارد  تولید موبایل های ۵G ارزان قیمت خود را گسترش دهد و در این راستا دست به تولید گوشی جدیدی با نام A13 5G زده است. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

طبق گزارشات منتشر شده از گلکسی کلاب؛ کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی با شماره مدل SM-A136B است. کاربران انتظار دارند که این گوشی در حال ساخت سامسونگ با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار راهی بازار شود چرا که گوشی گلکسی A12 در ایالات متحده با قیمتی حدود ۱۸۰ دلار و در اروپا با قیمتی حدود ۱۷۰ یورو در دسترس کاربران قرار گرفته است. گلکسی A12 در ماه دسامبر سال میلادی گذشته وارد بازار شد بنابراین این احتمال وجود دارد که این کمپانی گلکسی A13 را هم تا پایان سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی و عرضه کند.

پر واضح است که کره ای ها در تلاش اند که در صدر جدول عرضه گوشی های ۵G بازار قرار بگیرند چرا که در اوایل شهریور بود که گوشی گلکسی M32 5G را در بازار هند رونمایی کرد. درست است که این گوشی در بین گوشی های میان رده قرار دارد اما نسخه ی ۸ گیگابایتی آن با قیمت ۳۱۰ دلار به فروش می رسد. در ساخت گوشی M32 5G از تراشه ی دیمنسیتی ۷۲۰ بهره برده اند که از ۴ دوربین نیز برخوردار شده است.  سامسونگ در اواسط مرداد ماه سال جاری گوشی هوشمندی تحت عنوان A52s 5G که درحقیقت نسخه ای به روز شده از گلکسی A52 5G است را رونمایی کرد. اینگونه که مشخص است سامسونگ پردازنده ی به کار رفته در این محصول به روز شده را پر قدرت تر از مدل اولیه ارائه کرده است. این گوشی که قرار است از ۱۲ شهریور ماه در بازار بریتانیا عرضه شود کمی گران تر از A52  است و به قیمت احتمالی ۴۱۰ پوند به فروش خواهد رسید.

هم اکنون اطلاعاتی درمورد مشخصات گلکسی A13 5G منتشر نشده است. اما انتظار می رود که از نظر قدرت پردازش اطلاعات و تراشه به کار رفته در آن، رم استفاده شده  و حتی صفحه نمایش از قدرت بیشتری نسبت به گوشی A12 5G برخوردار شود. گلکسی A12 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس است که یک تراشه هلیو P35 از شرکت مدیاتک کار پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. از جهت فضای ذخیره سازی دارای ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲/۳/۴/۶ گیگابایت رم است. وظیفه ی تامین انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. از جهت دوربین باید بگوییم که دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. بنا بر توضیحات ذکر شده در باب گوشی A12 5G کمپانی سامسونگ سعی دارد که گوشی در دست تولید خود به نام A13 5G را با کیفیتی بالاتر و قیمتی مقرون به صرفه تر در دسترس کاربران قرار دهد.

منبع: sammobile

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار