مشخصات کامل ایسوس راگ فون ۲ در TENNA ثبت شد

1c7a245bbdc519997d62120129141705
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ایسوس در نظر دارد تا هفته‌ی آینده گوشی گیمنگ خود را با نام ایسوس راگ فون ۲ معرفی و عرضه کند. در همین حین ما دیروز شاهد درز برخی از مشخصات و رندرهای این دستگاه بودیم. با این حال امروز اطلاعات جدیدی از این دستگاه به همراه تصاویر آن درز کرده است که در ادامه‌ی دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

در قسمت جلویی ایسوس راگ فون ۲ یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد قرار گرفته است که از یک طراحی کلاسیک بهره می‌برد و از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است و بر روی اندروید پای اجرا می‌شود.

گزارش ها از وجود یک رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی خبر می‌دهند که به ترتیب در کنار حافظه‌های داخلی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت قرار گرفته‌اند. البته ایسوس از وجود یک نسخه‌ی یک ترابایتی نیز در کنار این دو نسخه خبر می‌دهد.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید راگ فون ۲ از نظر طراحی دنباله رو نسخه‌ی قبلی خود است و تغییر آنچنانی در آن به چشم نمی‌خورد. تنها تفاوت راگ فون ۲ با سری قبلی این است که در سری قبلی حسگر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه شده بود، در حالی که در نسخه‌ی جدید این حسگر در زیر نمایشگر دستگاه تعبیه شده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای ثبت تصاویر سلفی و تماس های تصویری به کار می‌رود، و در پنل پشتی دستگاه یک دوربین دوگانه قرار داده شده است که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است و سنسور ثانویه‌ی آن مشخص نیست. راگ فون ۲ قرار است به همراه یک باتری ۵۸۰۰ میلی آمپری عرضه شود که از فست شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار