تصاویر رندر شده بیشتر از گلکسی نوت ۹

38816ec46b55c225fff9848656179c7e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر رندر شده بیشتر از گلکسی نوت ۹

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت ۹ رو به رو شدیم. شایعاتی که به مشخصاتی از این اسمارتفون پرچمدار اشاره دارند و به تازگی گزارشی انتشار یافت که نشان دهنده برنامه معرفی در مدت زمانی دیرتر دارد.

به تازگی تصاویر رندر شده متعددی از گلکسی نوت ۹ منتشر شده که آن را در قسمت عقب شبیه به گلکسی اس ۹ پلاس و در قسمت جلو گلکسی نوت ۸ نشان می دهد. با این طراحی محصول آینده کره ای قابل توجه خواهد بود.

blankدر هر اطلاعاتی که شاهد بودیم به ویژگی خاصی از گلکسی نوت ۹ اشاره شده است. به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی نوت ۹ منتشر شد که نشان می دهد محصول سال جاری سامسونگ بسیار قدرتمندتر از سال قبل بوده و قادر است عملکرد بالایی به عنوان یک گوشی هوشمند از خود نشان دهد.

از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

blankتاکنون سامسونگ به اخبار انتشار شده پیرامون گلکسی نوت ۹ واکنشی نشان نداده از این رو مشخص نیست آیا اطلاعات آشکار شده به حقیقت پرداختند یا شایعه ای بیش نیستند. گلکسی نوت ۹ باتوجه به گزارش انتشاری در اواخر جولای عرضه می شود. با این تفاسیر باید شاهد محصولی باشیم که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

انتظار می رود بیشتر اطلاعاتی که دردسترس قرار می گیرد به حقیقت تبدیل شود از این رو باید منتظر ماند تا برنامه سامسونگ برای نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار آن مشخص شود و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار