مشخصات اکسپریا ۲۰ به همراه رندرهای جدید آن درز کرد

4768308c0fbf105eef88d1e97ad2201f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حدود یک هفته‌ی پیش شواهد محکمی منتشر شد که نشان می داد شرکت سونی در حال آماده سازی اکسپریا ۱ برای سال جاری در IFA است. این در حالی است که خبرهایی از اکسپریا ۲ نیز منتشر شده است و به نظر می‌رسد که قرار نیست تنها باشد! در کنار اکسپریا ۲ شاهد جانشین اکسپریا ۱۰ نیز خواهیم بود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ما امروز شاهد مشخصات واضح اکسپریا ۲۰ نسخه‌ی چینی هستیم، البته به نظر نمی‌رسد که نسخه‌ی جهانی آن تفاوت زیادی با نسخه‌ی چینی داشته باشد. به طور معمول تفاوت ها در میزان حافظه‌ی داخلی و مقدار رم خلاصه می‌شود.

blank

به هرحال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ما شاهد جایگزینی اسنپدراگون ۶۳۰ با نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن یعنی اسنپدراگون ۷۱۰ در اکسپریا ۲۰ هستیم. این در حالی است که نمایشگر آن همچنان یک صفحه‌ی LCD با اندازه‌ی ۶ اینچ باقی مانده‌ است و هنوز هم کیفیتی معادل  FHD+ دارد و از نسبت نمایشگر ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کند.

اکسپریا ۲۰ در دو کانفیگ ۴ و ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شوند که به ترتیب در کنار ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته‌اند. در پنل پشتی دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه با دو  سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستیم که یکی از آنها سنسوری معمولی است و دیگری ممکن است از نوع تله فوتو یا فوق عریض باشد. در اکسپریا ۱۰ شاهد یک سنسور ۵ مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق بودیم.

طراحی اکسپریا ۲۰

در طراحی این دستگاه مورد خاص و منحصر به فردی به چشم نمی‌خورد، در پنل جلویی از هیچ گونه بریدگی یا ناتچ خبری نیست که همین امر ممکن است پسند این دستگاه را توسط کاربران دشوارتر سازد. نمایشگر اکسپریا ۲۰ حاشیه‌ های بسیار کمی دارد و در بالای قسمت بالای آن برخی سنسور ها و دوربین سلفی به چشم می‌خورد. در قسمت پایین دستگاه ورودی شارژر که به نظر می‌رسد از نوع C باشد به همراه یک کانال بلندگو به چشم می‌خورد. سونی در این دستگاه همچنان جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده ست که می‌توانید آن را در قسمت بالای دستگاه مشاهده کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید در پنل پشتی دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه هستیم که به صورت افقی در کنار یکدیگر تعبیه شده‌اند و کمی از سطح دستگاه بالاتر هستند که همین امر آن ها را در مقابل افتادن و ضربه آسیب پذیر تر می‌کند. یک فلش LED در بالای این دو سنسور تعبیه شده که به شما امکان تصویر برداری در محیط های تاریک را می‌دهد. در آخر هم اینکه حسگر اثر انگشت و ولوم صدا در ست راست دستگاه تعبیه شده‌اند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار