رندرهای جدید گوگل پیکسل ۴ لو رفت

dc00f2acb3c6b40d098da8d2006c3159
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوگل پیکسل ۴ یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند گوگل است که تا به حال برخی از مشخصات آن درز کرده است. امروز شاهد درز دو رندر جدید از این دستگاه هستیم که آن را در دو رنگ مشکی و سفید به نمایش می‌گذارد. تصویر منتشر شده از این دستگاه هر دو مدل کوچک و بزرگ را به نمایش می‌گذارد که مدل بزرگ به رنگ مشکی و مدل کوچک در رنگ سفید دیده می‌شوند. البته انتظار می‌رود هر دو نسخه در هر دو رنگ مشکی و سفید عرضه شوند.

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید در سری گوگل پیکسل ۴ خبری از ناتچ یا دوربین درون نمایشگر نیست و این شرکت همچنان به همان طراحی کلاسیک علاقه مند می‌باشد و جایگاه بالای نمایشگر را برای دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سنسورهای مورد نیاز در نظر گرفته است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

گوگل پیکسل ۴ همچنان از یک بلندگوی تک کاناله بهره خواهد برد. در کنار این رندرها Ice Universe دو تصویر جدید از محافظ های این دستگاه را منتشر کرده است که اطلاعات کاملی درباره‌ی سنسورهای جلویی این دو دستگاه به ما می‌دهد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید در کنار دوربین سلفی این دستگاه یک سنسور تشخیص چهره‌ی با کیفیت تعبیه شده است که عملکرد آن را ارتقاء می‌دهد. از آنجایی که اسپیکر این دستگاه از اندازه‌ی بزرگی بهره می‌برد انتظار داریم که کار اسپیکر را نیز انجام دهد.

blank

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار