مشخصات کامل و رندر های OPPO A5 نشت پیدا کرد

5e1357478d8e8e0c87be4dd5df9178eb
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- به تازگی مشخصات کامل و رندر های دستگاه های تولید شده توسط شرکت اوپو در حال انتشار در فضای مجازی میباشند. که OPPO A5 یکی از این دستگاه ها میباشد که به این قطار متصل شده است. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی OPPO A5 و عکس های رندر شده از این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید.

طراحی OPPO A5

رندر های رسمی منتشر شده نشان میدهد که این دستگاه دارای یک طراحی چند ضلعی در قسمت پشت خود میباشد،‌که این حس را به شما القا میکند که انگار درون یک محفظه شیشه ای قرار گرفته است. این طراحی را پیش از این در دستگاه Realme شرکت اوپو مشاهده کرده ایم. در قسمت جلویی در بالای نمایشگر یک ناتچ قرار گرفته است که دوربین سلفی و بلندگو درون آن تعبیه شده است. بلندگوهای دیگر و یک پورت USB نیز در قسمت زیر قرار گرفته اند. این دستگاه فاقد حسگر اثرانگشت است اما برای شما قفل تشخیص چهره را عرضه میکند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی OPPO A5

این دستگاه به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینیچی و با رزولوشن تصویر ۱۵۲۰*۷۲۰ پیکسل عرضه خواهد شد. با اینکه فضای بالای نمایشگر این دستگاه را تنها یک ناتچ در برمیگیرد اما بازهم تمام صفحه محسوب نمیشود چرا که در قسمت پایین کمی لبه دارد. این دستگاه از قسمت جلوی خود بسیار شبیه به آیفون ایکس است. گوشی OPPO A5 به وسیله یک پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ قدرت بخشیده شده است که با یک رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگی جفت شده است.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • باتری با طرفیت ۴۲۳۰ میلی آمپر
  • پشتیبانی از قفل چهره
  • اندازه تقریبی ۱۵۶.۲*۷۵.۶*۸.۲ میلی متر
  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پورت میکرو USB
  • بلوتوث

blankدوربین ها

از نظر تصویر برداری OPPO A5 دارای یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی است که سنسور اصلی آن را یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه آن را یک لنز ۲ مگاپیکسلی که تشکیل میدهد. لنز ثانویه درواقع برای افزایش عمق میدان تصویر تعبیه شده است. دوربین های دوگانه در قسمت پشتی و درسمت چپ به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند و یک فلاش LED برای کمک به تصویر برداری در محیط های تاریک نیز در کنار آن ها تعبیه شده است. در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی درون ناتچ بالای صفحه و در کنار بلندگو قرار گرفته است که یک لنز ۸ مگاپیکسلی میباشد.

قیمت و دسترسی

قیمت و زمان عرضه این دستگاه در حال حاضر مشخص نیست،‌اما ما معتقدیم این دستگاهی دارای برچسب قیمتی مناسب در حدود رنج ۱۵۰ دلار در بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه در دو رنگ آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

دیجی دو

شرکت اوپو به تازگی در حال پیشر فت در میان سازندگان چینی میباشد، این شرکت دستگاه های باکیفیتی را تولید و عرضه میکند

شرکت اوپو از مرزهای خود در حال خارچ شدن و سفر کردن است

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار