در مراسم Spring Loaded اپل چه گذشت

082f97e9cdf5f199610affbcb8463a1b
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین روز فروردین کشدار شده ما ایرانی ها با مراسم بهاری اپل تلاقی داشته است. این مراسم که در ۳۱ فروردین در ساعت ۲۱:۳۰ برگذار شد اخبار مهمی را پوشش داد که در ادامه به آن ها می پردازیم، لوگویی که اپل برای این مراسم انتخاب کرده است می تواند سرنخ هایی از رویداد های جدید این کمپانی باشد. این سیب پیچ و تاب خورده چند رنگ خبر از قلم لمسی جدید این کمپانی می دهد که داشتن دکمه نیز در آن پیش بینی می شود.

با وجود اینکه گمانه زنی ها از معرفی آیپد پرو ۱۱ اینچی و همچنین ۱۲/۹ اینچی خبر می دادند، اما هیچکس نمی دانست که اپل این بهار را چگونه آغاز خواهد کرد. البته که این ها تنها گمانه زنی ها نبودند، چراکه برخی منتقدین و صاحب نظران احتمال معرفی این آیپد با پردازنده قدرتمند تر و پیشرفته تر شدن درگاه USB-C را می دادند. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا مختصات این مراسم را بیشتر بررسی کنیم:

در مراسم Spring Loaded چه گذشت- آیپد

گمانه هایی که به حقیقت پیوست

آیپد پرو با قدرت چیپ M1 به بازار می آید

این اولین خبر مهم این مراسم بود که آیپد پرو جدید اپل با تراشه M1 به بازار عرضه می شود. این تراشه پیش تر در مک بوک ها استفاده می شد. علاوه بر این این آیپد ۱۲.۹ اینچی از نمایشگر مینی – LED نیز بهره مند است. گفتنی است نسخه جدید آیپد این کمپانی دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی نیز خواهد بود، لازم به ذکر است که اپل نام این محصول جدید خود را Liquid Retina نام گذاری کرده است.

بخش مهم معرفی این آیپد به قیمت گذاری آن بر می گردد، اپل قصد دارد مدل ۱۱ ایچی این آیپد را با قیمت ۷۹۹ و مدل ۱۲.۹ ایچی آن را با قیمت ۱۰۹۹ به فروش گذارد.

در مراسم Spring Loaded چه گذشت- اپل تی وی

اپل تی وی ۴K  با چیپست A12

یکی دیگر محصولات رونمایی شده شب گذشته، اپل تی وی ۴K بود. همانطور که از تیتر این بخش پیداست این محصول از تراشه Bionic A12 بهره مند است که پیشتر در گوشی های آیفون مورد استفاده قرار می گرفته. آنچه این محصول را جذاب می کند پخش محتوای بصری با کیفیت HDR است که نمایش با ریت بالا را به همراه دارد. بهای این محصول با ۳۲ گیگابایت حافظه ۱۷۹ دلار قیمت گذاری شده است.

در کنار این اپل تی وی ریموت نیز تغییرات محسوسی را پشت سر گذاشته است که با بدنه آلمینیومی داری نمایی منحصر به فرد شده است.

در مراسم Spring Loaded چه گذشت- اپل 12 بنفش

آیفون ۱۲ با رنگ جذاب بهاری

آنچه این مراسم را بهاری تر می کرد رونمایی از آیفون ۱۲ با رنگ بنفش بهاری بود. این رنگ با جذابیت بالا و ملایمت بصری که دارد چشم هر بیننده را خیره می کند. گفتنی است که در این خانواده آیفون، تنها نسخه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی به این رنگ مزین شده اند.

در مراسم Spring Loaded چه گذشت - ایرتگ

ایرتگ یک گام رو به جلو برای اپل

ردیاب های کوچک از دیرباز مورد توجه بوده اند، البته که شاید مورد استفاده عموم نباشند، اما بسیاری از افراد به دلایل بسیاری به سمت خرید این دستگاه های مینیمال روی آورده اند. این ردیاب ۲۹ دلاری با اپ Find My کار می کند که گم شدن اشیاء را غیر ممکن می کند. گفتنی است که این ردیاب که اولین ورود اپل به بازار ردیاب ها را نشان می دهد، داخل یک پک ۴ عددی با قیمت ۹۹ دلار نیز در دسترس قرار می گیرد.

در مراسم Spring Loaded چه گذشت- آی مک

نسل جدید آی مک ها

گرچه تمامی ابعاد این مراسم هیجان انگیز است، اما بخش هایی دارای طرفداران بیشتری هستند که آی مک ها نیز در میان آن ها قرار دارند. نسل جدید آی مک به همراه چیپ M1  معرفی شد، باریکی نمایشگر این کامپیوتر که در ابعاد ۲۴ اینچی و در ۷ رنگ جذاب رونمایی شد، هیجان انگیز ترین بخش این مراسم به شمار می آمد. علاوه بر این محصول، کیبورد مجیک با مشخصه تاچ آیدی نیز در ۴ رنگ معرفی شد. این محصول بین ۱۲۹۹ دلار تا ۱۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

سرویس اشتراکی پادکست

قسمت آخر این مراسم متعلق به سرویس مشترک اپ پادکست بود که امکان شنیدن پادکست های بدون تبلیغات را فراهم می کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار