آیفون ۱۲ بنفش معرفی شد!

4aa171c3904cc98fca35e5dcbac06b96
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمتر از یک روز از رونمایی جدیدترین رنگ آیفون ۱۲ با خانواده هیجان انگیزش می گذرد. پیش بینی این شرکت همه چیز تمام فروش بیشتر با تم جدید آخرین مدل گوشی های آیفون بوده است که البته پیش بینی دور از انتظاری نیز نخواهد بود. حال که بین این اسمارتفون ها و دیگر بالا رده های کمپانی های معروف دیگر تفاوت قیمتی چندانی دیده نمی شود، انتخاب یک رنگ جذاب می تواند خاص ترین انتخاب را به نمایش گذارد.

آیفون 12 بنفش

پیشتر که اپل در مراسم Hi Speed از آخرین مدل های گوشی هوشمند خود رونمایی کرده بود، این اسمارتفون ها در کنار جزئیات فنی خود در رنگ های بسیار با کیفیت سفید، مشکی، آبی ، قرمز و سبز وارد بازار شدند، البته که همین رنگ ها نیز مخاطبان بسیاری را به خود جلب کردند. اما این کمپانی برای ارائه بهترین های خود پس از چند ماه در مراسم Spring Loaded این اسمارتفون ها را در رنگ جذاب بنفش عرضه کرد. لازم به ذکر است که این رنگ منحصر به مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی است. دوستداران این برند می توانند در جمعه همین هفته منتظر ورود خانواده شیک پوش آیفون باشند.

آیفون 12 بنفش

شاید این تصور وجود داشته باشد که این تغییر رنگ تغییرات فنی و سیستماتیکی را در این دو مدل به همراه داشته باشد، اما واقعیت این است که تنها تفاوت این دو مدل با برادران پیشتر رونمایی شده خود تنها در ظاهر بوده و هیچ تغییر ساختاری در ان ها وجود نخواهد داشت، در واقع دلباختگان اپل می توانند گوشی همراه خود را با فصل جدید هماهنگ کنند. بنابراین تراشه همان Bionic A14، نمایشر همان نمایشگر ۶/۱ اینچی از نوع OLED و دوربین همان دروبین ۱۲ مگاپیکسلی و در آخر شارژ بی سیم MagSafe است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار