مجهز شدن اپل واچ به حسگر قند خون

b6363486637cd24055d58eef7b9a66bb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به روابط یک استارتاپ انگلیسی ب نام Rockley Photonics با شرکت اپل امکان قابلیت تشخیص قند خون توسط نسل جدید ساعت های هوشمند اپل فراهم خواهد بود.

این شرکت انگلیسی که پیش تر نیز به طراحی حسگر های تشخیص قند خون به کمک نور مادون قرمز اقدام کرده بود، مشخص کرده که این حسگرها می توانند با تشخیص میزان گلوکز و الکل خون مقدار قند خون را نیز بررسی کنند. البته که این تشخیص این المان تا پیش از این تنها با وسایل پزشکی امکان داشت، اما اکنون با پیشرفت روز افزون دنیای فناوری امکان بهره مندی از این خدمات پزشکی تنها با یک ساعت نیز ممکن است .

تست قند خون اپل واچ

احتمالا اپل سنسور اپتیکالی را توسعه داده است تا  بتواند در زمان قرار گرفتن روی پوست دست بر روی سطح پوست میزان قند خود  را به طور پیوسته اندازه‌ گیری کند.

از شایعات منتشر شده ییداست که اپل به اضافه کردن فناوری پایش میزان قند خون به ساعت هوشمند اپل واچ علاقه مند بوده است. گزارش‌های منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهند که اپل در سال ۲۰۱۷ تیمی  از مهندسان بایومدیکال را تدارک دیده است که روی سنسور‌های که بتواند به صورت غیرتهاجمی میزان قند خون را اندازه‌گیری کند، کار کنند.

با وجود تمام این شایعات هنوز خیری از رونمایی نسل جدید اپل واچ نیست، بنابراین باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری درباره این گجت جذاب منتشر شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار