هواوی از اولین مانیتورهای گیمینگ و حرفه‌ای خود رونمایی کرد

5eb329393543d54e4a17b3066a34af8f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوآوی امروز (۱۹مه) اولین نمایشگرهای دسکتاپ حرفه‌ای و گیمینگ خود را با نام‌های MateView و MateView GT به بازار عرضه و دو عضو جدید به خانواده میت اضافه کرد. این محصولات جدید با کیفیت تصویر بالا، صفحه نمایش بزرگتر و طراحی ارگونومیک پیشرفته ارائه می‌شوند که تجربه مشاهده شما را به سطح بالاتری می رساند.

جدیدترین و بزرگترین نمایشگرهای هوآوی در دو اندازه صفحه نمایش و برای دو دسته مختلف طراحی شده‌اند: میت‌ویو ۲۸.۲ اینچی؛ میت‌ویو جی‌تی با اندازه ۳۴ اینچ.

– نسخه ۲۸.۲ اینچی MateView

این اولین مانیتور برتر Huawei است که از یک ساختار جداگانه مدیریت کابل بالابر، بدنه باریک به ضخامت ۹.۳ میلی‌متر برخوردار است که زیبایی کاملاً خارق‌العاده‌ای دارد. مانیتور جدید MateView دارای یک صفحه نمایش غول‌پیکر ۲۸.۲ اینچی با کیفیت بالا است تا جزئیات با کیفیت بیشتر ارائه شود.

نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۴ درصد، وضوح آن +۴K معادل ۲۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که ۹۸% طیف رنگی DCI-P3 با ۱.۰۷ میلیارد رنگ را ارائه می‌دهد. همچنین دارای گواهینامه محافظت از چشم در برابر نور آبی از Rheinland آلمان است و از کمبود DC استروبوسکوپی برخوردار نیست.

Huawei MateView 28.2 از Desktop Mode پشتیبانی می‌کند که با این قابلیت گوشی‌های هوشمند در عرض چند ثانیه به کامپیوتر تغییر می‌کنند که می‌توان با یک نوار هوشمند Huawei MateView را از طریق OSD لمسی پنهان، به سرعت تنظیم کرد.

یک مانیتور باید از سیستم صوتی خوبی نیز برخوردار باشد، به همین دلیل هواوی در میت‌ویو بلندگوهای دوگانه پرقدرت ۵Wx2 داخلی و همچنین تنظیم حرفه‌ای DSP مستقل را ارائه می‌دهد تا نیازی به بلندگوی خارجی نباشد.

این گوشی دارای دو میکروفون دوتایی داخلی، درگاه USB-Ax2 و درگاه USB-Cx2، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک درگاه MiniDP و رابط HDMI است. علاوه بر این، همچنین می‌تواند از طریق درگاه USB Type-C شارژ ۶۵ واتی تولید کند.

مانیتورهای گیمینگ هوآوی

– نسخه ۳۴ اینچی MATEVIEW GT

MateView GT اولین مانیتور مخصوص بازی هوآوی است که دارای صفحه نمایش بزرگ ۳۴ اینچی و سیستم صدای هاله و استریوی مخصوص به خود است.

این مانیتور گیمینگ یک هیولا است زیرا انحنای نمایشگر آن ۱۵۰۰R است؛ و از پنل ۳K با وضوح ۳۴۴۰ در۱۴۴۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۱:۹ و سرعت تازه‌سازی فوق‌العاده ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌هاست که به انجام بازی‌های ویدئویی کمک می‌کند و تصاویر کاملاً خیره کننده‌ای را با گرافیک بسیار روان در مونیتور به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگر مانند مانیتور قبلی دارای گواهی Rheinland برای محافظت از چشم در برابر نور آبی با کنتراست ۴۰۰۰:۱ است. پیش‌خرید سری محصولات میت‌ویو از ۱۹مه در دسترس کاربران چینی قرار می‌گیرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار