لنوو Z5s بزودی معرفی می شود

3f0801ae87e20cbacc05367c6c0f2742
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت لنوو در تلاش است تا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کند. در این بین روی مدل جدیدی به نام Z5s مشغول کار است که از دوربین سه گانه و مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

شرکت لنوو در نظر دارد طی روزهای آینده از گوشی هوشمند رده بالا خود Z5s با مشخصات برجسته رونمایی کند. این برند چینی سخت در حال توسعه زد۵اس بوده و یکی از ویژگی بارز آن دوربین اصلی سه گانه می باشد.

تاکنون این گوشی هوشمند تاییدیه های مختلفی از سوی سازمان های گوناگون همچون TENAA چین دریافت کرده است. پیشتر قرار بود Z5s در اوایل دسامبر رونمایی شود و حال Chang Cheng مدیرعامل لنوو بیان داشت که این اسمارتفون جدید در ۱۸ دسامبر رونمایی می شود.

محصول لنوو یک میان رده خوش استایل است و چینی ها سعی کردند، ویژگی های قابلی را برای آن در نظر گیرند. گفتنیست که گلکسی ای ۸ اس سامسونگ و نوا ۴ هوآوی قرار است در همین ماه معرفی شوند.

این طور که پیداست کمپانی های مطرح می خواهند در اواخر سال از اسمارتفون قابل توجهی رونمایی کنند. اطلاعات بیشتری در کار نیست و انتظار داریم شاهد دوربین اصلی سه گانه در عقب باشیم و از مشخصات کلیدی باید به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۲۵۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار