موتورولا One Power باری دیگر رویت شد

73f650133edd15a017f0852a86af016b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت موتورولا برای سال ۲۰۱۸ مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند را در نظر گرفته که هریک مشخصات قابل توجهی داشته و تجربه کاربری خوبی رقم می زنند. به تازگی برای بار چندم تصویری مربوط به گوشی هوشمند آینده اندروید وان این شرکت موسوم بهOne Power منتشر شده که جزئیات سخت افزاری گوشی هوشمند را نیز فاش کرده است.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون One Power همراه بودیم و هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت موتورولا نرسیده است. باتوجه به این تصویر One Power دارای نمایشگر بی حاشیه و ناچ است که تاکنون در محصولات موتورولا چنین سبک طراحی را شاهد نبودیم.

blank

از مشخصات One Power باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD+ با رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۷۸۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد.

چنین مشخصه هایی بدان معناست که با یک میان رده قابل توجه از برند چینی رو به رو هستیم و می توان انتظارات بسیاری نسبت به آن داشت. شایعات تاکنون منتشر شده به جزئیات دقیقی اشاره نداشتند و تنها تصویری مربوط به One Power منتشر می کردند اما در تصویر جدید علاوه بر تصویر همیشگی، جزئیات سخت افزاری کامل را شاهد هستیم.

متاسفانه جزئیات قیمت و تاریخ عرضه یا حتی تاریخ معرفی مشخص نیست و باید به انتظار ادامه داد. پیش بینی می شود چینی ها در آینده نزدیک دیوایس موردبحث را معرفی کرده و به شایعات پایان دهند. شایان ذکر است پیشتر بود موتورولا Moto G6 و نسخه پلاس آن را در کنار چند میان رده دیگر معرفی کرده است. همچنین Moto Z3 Play نیز به عنوان یک شبه پرچمدار اخیرا معرفی شد.

پیش بینی می شود در تابستان سال جاری یا اواخر ماه ژوئن موتورولا بخواهد به رونمایی از محصول بپردازد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار