قیمت نوت ۱۰ درز کرد

07085c51f8bb67bc75a3410b9e1b7362
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سری نوت سامسونگ یکی از سری های پر سر و صدای این شرکت بوده است که در خودش انواع دستگاه ها را از میان رده تا پرچم دار جای داده است. به تازگی خبرهایی از یک دستگاه جدید با نام نوت ۱۰ به گوشی می‌رسد که تا به حال ممکن است شما هم چیزهایی راجب آن شنیده باشید؟

نوت ۱۰ یکی از دستگاه های جدید سری نوت است که سامسونگ قصد دارد به زودی آن را عرضه کند و تا به حال برخی از مشخصات آن را شاهد بوده‌ایم. در حال حاضر هم جای تعجب نیست اگر ببینیم که سامسونگ برچسب قیمت این دستگاه را نیز فاش کرده است. برخی از منابع خبری معتبر مدعی هستند که این دستگاه دارای برچسب قیمتی بالا خواهد بود و آن را در حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار تخمین زده‌اند.

البته این هم خیلی سورپرایز کننده نیست، چرا که همه‌ی ما خانواده‌ی نوت را می‌شناسیم و می‌دانیم که اغلب گوشی های این خانواده گل های سرسبد این شرکت به شمار می‌روند و از برچسب قیمت بالایی برخوردار هستند.

در حال حاضر به طور کاملا روشن این برچسب قیمت مطرح نشده است و مشخصات این دستگاه نیز به طور کامل در دسترس نیست، با این حال از روی برچسب قیمت حدودی آن می‌توان حدس زد که شاهد یک دستگاه با آخرین نسخه‌ی اینترنت ۵G و استانداردهای دیگری همچون آن خواهیم بود.

ما حدس می‌زنیم که پس از عرضه‌ی نوت ۱۰ شاهد نسخه‌ی لایت آن نیز با نام نوت ۱۰e خواهیم بود که برخی از مشخصات آن را برای پایین آمدن قیمت کاهش داده‌اند.

نکته‌ی جالب دیگری که درمورد نوت ۱۰ شایع شده است درباره‌ی دوربین سلفی آن است. همانطور که حتما می‌دانید در سال ۲۰۱۹ اغلب شرکت های بزرگ جهان از ترفندهای مختلفی برای تولید و ساخت دوربین های سلفی بهره گرفته‌اند که در یکی از آن ها سوراخ درون نمایشگر بود که در خانواده‌ی اس ۱۰ سامسونگ شاهد آن بودیم.

شایعات حاکی از آن هستند که نوت ۱۰ از یک طراحی جدید برای دوربین سلفی بهره گرفته است که سبب شده تا این دوربین بیشتر  مخفی شود. به نظر می‌رسد که تا اوایل ماه اوت باید برای ملاقات کردن این دستگاه صبر کنیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار