Vivo دو گوشی جدید خود را در هند با تخفیف عرضه می‌کند

43c5348612dd85ba815606290ad8c9b5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی های Vivo Y93 و Vivo Y95 گوشی های جدید شرکت Vivo  هستند که در نظر دارد آن ها را با یک برش قیمت (تخفیف) در هند عرضه کند. این شرکت جمعه از قیمت Vivo Y93 در نسخه‌ی ۳ و ۴ گیگابایت رم کاهش قیمت اعلان کرد.

قیمت این دستگاه در فروشگاه های آنلاین بر اساس این کاهش تغییر کرده است و انتظار می‌رود که بازار های خرده فروشی آفلاین هم به زودی تاثیر آن را دریافت کنند. هر دو گوشی Vivo Y93 و Vivo Y95 در سال ۲۰۱۸ و به همراه طراحی مدرن ناتچ و اندروید ۸.۱ عرضه شدند.

درحال حاضر قیمت Vivo Y93 در نسخه‌ی ۳/۶۴ گیگابایت برابر ۱۱.۹۹۰ روپیه است که ۱.۰۰۰ کاهش یافته است و در مدل ۴/۳۲ گیگابایت نیز شاهد همین میزان کاهش قیمت هستیم.

برای مدل Vivo Y95 تنها در نسخه‌ی ۶/۶۴ گیگابایت شاهد ۱.۰۰۰ روپیه کاهش قیمت هستیم. همانطور که گفته شد این قیمت به طور کلی هنوز بر روی گوشی ها اعمال نشده است و انتظار می‌رود که در چند روز آینده شاهد کاهش قیمت این مدل های در هند باشیم.

Vivo Y93 در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شده است و دارای یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Helio P22 است که در کنار آن دو نسخه‌ی ۳ و ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است. در قسمت جلویی این دستگاه یک نمایشگر ۶.۲ اینچی تعبیه شده است که دارای کیفیت اچ دی پلاس است و رزولوشن آن ۷۲۰ * ۱۵۸۰ پیکسل است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار