انتشار تصاویری جدید از وان پلاس ۶

52708a39378d691055321b930c6bc024
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصاویری جدید از وان پلاس ۶

شرکت وان پلاس بزودی قصد داشته نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود موسوم به وان پلاس ۶ را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و از طراحی شبیه به آیفون ایکس بهره می برد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون وان پلاس ۶ منتشر شد اما هیچ یک توسط کمپانی چینی به تایید یا تکذیب نرسیده تا از حقایق اطلاعاتی کسب کرد و نمی توان به شایعات اکتفا داشت. وان پلاس ۶ قرار است در بهار سال جاری معرفی شود و پیش بینی شده از طراحی و مشخصه های بارزی بهره می برد و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

به تازگی تصاویری رندر شده از وان پلاس ۶ منتشر شده که آن را شبیه به نمونه تصاویر تاکنون انتشاریافته نشان می دهد. البته این تصاویر توسط سازندگان لوازم جانبی وان پلاس ۶ افشا شده که باید تایید شده دانست.با توجه به گفته های Pete Lau وان پلاس ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است و با حافظه رم ۸ گیگابایتی می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

گذشته از آن نسخه ارزان تری با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی کمتر نیز محیا شده تا افراد بتوانند به تهیه آن بپردازند. این تلفن هوشمند دقیقا مشخص نیست چه زمانی معرفی خواهد شد اما پیش بینی می شود بهار سال جاری شاهد رونمایی پرچمدار چینی باشیم. شایعات پیرامون وان پلاس ۶ متعدد بوده و هر یک به مواردی خاص اشاره دارد که نشان می دهد چینی ها برنامه های بزرگی در سر داشته و می خواهند یک مدل قدرتمند معرفی کنند.

پیشتر گفته شده این اسمارتفون نمایشگری مشابه آیفون ایکس اپل داشته که بیشتر گوشی هوشمندهای فعلی با ایده طراحی آن به نمایشگر بی حاشیه تبدیل شدند و توانستند موردتوجه قرار گیرند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار