اپل تا سال ۲۰۲۰ اولین آیپد انعطاف پذیر خود را با قابلیت ۵G عرضه می‌کند

e9f36b942989b47792741f57fbaf62ec
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی خبرهایی از آیپد انعطاف پذیر اپل منتشر شد و حالا خبرهای تکمیلی از این دستگاه به گوش می‌رسد که در ادامه آن ها را در دیجی دو بررسی خواهیم کرد.

بر اساس دانسته های پیشین همه‌ی ما می‌دانیم که شرکت اپل به تولید یک دستگاه انعطاف پذیر علاقه مند است و به تازگی هم خبرهایی راجب اینکه ممکن بر روی آن کار کند شنیده‌ایم.  اما حالا یک تحلیلگر IHS مارکیت به نام جف لین با اشاره به منابع زنجیره تامین (از طریق Economic Daily News) اذعان داشته است که اپل در حال کار بر روی یک iPad جدید با صفحه نمایش قابل انعطاف است که تا اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

براساس اظهارات جف لین سایز این آیپدر به اندازه‌ی آیپدهای فعلی خواهد بود و این یعنی شاهد تبلتی با اندازه‌ی حداقل ۱۲ اینچ خواهیم بود. همانطور که می‌دانید اپل تاکنون دستگاه را با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G عرضه نکرده است. بنابراین طبق گفته های جف لین این تبلت اولین دستگاه اپل با قابلیت ۵G خواهد بود که از ویژگی ها دوستانه‌ی بیشتری نیز بهره خواهد برد.

نسل بعدی آیپد پرو دارای نمایشگر تاشو خواهند بود

در حال حاضر، شایعات نشان می‌دهند که نسل بعدی مدل های آیپد پرو تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد، این دستگاه ها از یک دوربین TOF سه بعدی بهره می‌برند که به کاربر اجازه‌ی اسکن وسایل را می‌دهد و پس از آن شما می‌توانید با کمک مداد اپل بر روی آن ها کار کنید. اپل پیش از این هم چیزهایی راجب نمایشگر تاشو گفته بود با این حال بعید به نظر می‌رسد در طول یک سال بتواند آن را پیاده سازی کند!

blank

گزارش ها همچنین از عرضه‌ی آیفون های ۵G تا سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند، این در حالی است که هم اکنون اکثر شرکت ها حداقل یک گوشی اندرویدی با قابلیت ۵G عرضه کرد‌ه‌اند. اما اپل علاقه دارد زمانی این کار را انجام دهد که زمینه‌ی های بیشتری برای استفاده از آن وجود داشته باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار